iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Uphone89 De T-shop is gewoon 1 grote drama, ik ging er de 30ste langs en toen stond er 1 of ander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft kort geleden 'duizenden' iPhone 4's binnengekregen, na aandringen kunnen ze alsnog niet zien in welke positie je staat of dat je bijv. bij de eerst volgende levering zit... wel jammer
Dus gewoon afwachten |
|
|||
|
|||
Wanneer is kort geleden? vandaag nog?
|
|
|||
|
|||
Kort geleden is al geweest, dusja...
|
|
|||
|
|||
Hoe zit dat nu eigenlijk met die leverdata? Ik hoor de 20e, de 30e, maar daartussen niet. Kon je dan daartussen niet bestellen? In dat geval zijn we dus in feite pas bij besteldag twee? Dan zou het nog wel eens heel lang kunnen gaan duren voor ze bij 3-8 aangekomen zijn?
|
|
|||
|
|||
he, had ik gehoopt op een status wijziging van 2 naar 3 maar helaas
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De 30e is dus idd pas besteldag 2. Maar let wel op dat het aantal bestellingen niet gelijk blijft en dat er bijv. op 3-8 al veel minder bestellingen zijn geplaatst dan op 30-7. Ik denk dat ze met de 20e en de 30e het merendeel van de bestellingen wel hebben weggewerkt als dat eenmaal zover is. |
|
|||
|
|||
Een hoop dezelfde namen nog, hier ;-)
Ik heb 'm zaterdag ontvangen. Prima geregeld via AMP. Gewoon contant betaald (verlinging) na de verhalen hier over niet werkende pinapparaten. Iphone zelf bevalt erg goed! Erg vlot en mooi scherm. Verder oude wijn uit nieuwe zakken he? ;-) Succes aan alle wachters! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zoiets heb ik ook gelezen, alleen kan ik niet op dat forum (nog geen klant), kan iemand kijken? En weet iemand nog wat over de levertijden? Die zullen nu wel korter zijn door die extra iPhone's
|
|
|||
|
|||
had vanochtend naar KC gebeld, enigste dat ze me konden vertellen is dat hij in bestelling was..zucht :S
Misschien kan iemand anders proberen van 30-7, om te checken of ze verschillende antwoorden geven |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
volgens mij moeten we ons gewoon gaan beklagen, dan hebben we m zo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
deze levering hield voornamelijk in 32GB aangezien ze al klaar waren met 16GB van de voorinschrijvingen(ze zijn nml al aan 30-7 begonnen voor 16GB) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dan had ik hem ook beter kunnen bestellen via internet, en niet op 29-7 in de winkel.. want de mijne is nog niet eens in zicht
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|