iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, goedemorgen allen. Vandaag weer lekker een dagje f5-en. Het is welliswaar voor de 4 status, maar blijft toch spannend! Succes allemaal!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo, goedemorgen allen. Vandaag weer lekker een dagje f5-en. Het is welliswaar voor de 4 status, maar blijft toch spannend! Succes allemaal!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
eindelijk van 2 naar 3, deze morgen. Heb een 32GB!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
20e, heb salesnummer 2607XX
|
|
|||
|
|||
Vergeten jullie niet ff die gratis bumpercase te regelen via case-app
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed van wel, want op mijn iPod werkt de hele app niet.
|
|
|||
|
|||
zijn er nog veel 20-7 people in the house?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is iedereen die op 20-7 heeft besteld al geholpen inmiddels.
Tenzij je het via het webformuliertje hebt gedaan, maar die zijn pas later verwerkt dus telt het niet meer als 20-7 |
|
|||
|
|||
en we wachten..en wachten..en wachten.......ZzZzZzZ
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sinds vandaag dus op status 3, en ik heb op de 20e `s avonds laat gebeld. |
|
|||
|
|||
ik heb vanmorgen status 3 gekregen.!!!!
hoelang duurt het dan nog? weet iemand dat.. |
|
|||
|
|||
Dat weet alleen T-Mobile in zijn oneindige wijsheid.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
30ste in de namiddag besteld
zwart 16 gb sta sinds dien al op status 2 hoop toch binnen 2 weken de Iphone binnen te hebben, nog een beetje geduld! ordnr: 2700xx |
|
|||
|
|||
Gisteren eind van de middag naar 3 gegaan. Vandaag hopelijk snel naar 4 en een afspraak maken
265xxx, 30/7 besteld, 32GB |
|
|||
|
|||
Kweet niet meer zo zeker of er nog wel veel statusveranderingen van 2 naar 3 gaan deze week.. er is gisteren stiekem best wel een hele bulk verwerkt waar ze nu dus druk mee bezig zijn en waardoor AMP deze week ook weer vol zit.
Nog even geduld dus..... |
|
|||
|
|||
Er zijn wel nog veel mensen die op de 20e in een shop gereserveerd hebben en nog steeds geen iphone hebben. Had toch wat langer aan de telefoon moeten wachten of ze nog op zouden nemen
|
|
|||
|
|||
Das zuur. Maar volgens mij hebben de shops een eigen lijst die los staat van de online bestellingen. Tenminste, daar lijkt het op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De T-shop is gewoon 1 grote drama, ik ging er de 30ste langs en toen stond er 1 of ander halve tamme, die mij niet eens fatsoenlijk kon informeren over abbo's..De verkoper beweerde dat visual voicemail hetzelfde is als face-talk, nou dan kom je al zo onprof. over, vervolgens ook nog vertellen dat als ik wil reserveren 50 euro moet betalen..niet erbij vermelden van borg ofzo. Bagger, ben toen lekker naar huis gegaan en online besteld.. |
Er zijn 31 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 31 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|