iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdl Oke bedankt Ik koop er over een paar maanden denk ik pas 1. Dan kan ik hem meteen ophalen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is misschien wel verstandiger ja.. Informatieverstrekking is beroerd moet ik zeggen.. Ook al maakt Apple het T-Mobile wellicht ook niet makkelijk met de kleine en wisselende leveringen iPhones..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem eindelijk (gisteren al), jammer voor de mensen die hem nog niet hebben.
Over de levering van de iPhones heb ik vanochtend (onder de douche, wist niet dat ik al zo wakker was ) mijn eigen Theorie bedacht. Komt die: Ik denk dat het niet afhankelijk van je order of dan wel Sales nummer is wanneer je je iPhone krijgt (dat blijkt wel). Het gaat meer erom op welke plek je in DE LIJST staat. En ik denk dat mensen die via internet hebben besteld automatisch een plek op de lijst hebben gehad. En mensen die telefonisch hebben besteld hebben de plek op de lijst dan afhankelijk van wanneer ze door de KS op de lijst zijn gezet. Sommige medewerkers op de KS hebben de orders gelijk op DE LIJST gezet en sommige alleen een keer in het uur/half uur. Of pas aan het einde van de dag, misschien omdat ze ook niet goed zijn ingelicht door hun leidinggevende. Want afhankelijk was het niet de bedoeling dat de KS telefonisch bestelling op zou nemen (correct me if i'm wrong) Dat zou namelijk verklaren waarom mensen met een laag order- Sales nummer nog geen iPhone hebben en mensen die een hoger nummer hebben wel al een iPhone in hun bezit hebben Daarbij komt dat het ook in geringe maten heeft te maken met het soort iPhone wat ze binnen krijgen en wat er is besteld! Wat denken jullie, snapt er iemand mijn logica?? Of denken jullie dat die uit de lucht is gegrepen?? Graag hoor ik het!! Voor mensen die hem nog niet hebben, Het is het wachten waard!! En ik heb weinig last van de Death Grip, hij geeft wel minder ontvangst aan maar is nog even snel als wanneer die meer (balkjes) aangeeft. En voor de mensen die hem al hebben! Geniet ervan!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het laatste het geval is, dan kun je wellicht op dat andere nummer activeren, misschien via klantenservice anders via t-shop (kost je misschien 10€ extra dan) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Enjoy! |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 21 juli 2010 (Teruggebeld door TM)
Tijd van bestelling: 16:00 Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: 2 jaar i150, verlenging Ordernummer: 2482xx Orderstatus: 4, vanaf vanochtend 09:30, 5 augustus Aflevertijd.nl: Niet beschikbaar SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja, 2 aug Betaalmethode: Rembours |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.johnbenson.net/How_to_Con...t_Cleaver.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jemig, je bent gewoon een dag later dan mij en hebt 2482xx, ik heb ook 2482xx!! Vreemd hoor.. Alsof mijn order wellicht een dag later pas is ingeklopt.. Alleen heb ik em omgezet van wit naar zwart en nu 2621xx gekregen.. Indien de theorie deels klopt van @NiniMouse01 dan zou ik dus nog kans maken |
|
|||
|
|||
Warom hadden ze er niet 10.000 extra gemaakt? Dan was iedereen nu al tevreden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Yoo thanks |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoop dat die koerier een auto heeft die regenproof is want het begint hier ff los te barsten nu
Ach anders is per bootje ook een optie |
|
|||
|
|||
Dankje mduudm. AMP heeft me nog niet gebeld of gemaild btw.
|
|
|||
|
|||
Hier straalt de zon..ik begin alleen los te barsten als ik vandaag niet wordt gebeld door de T-Shop!
|
|
|||
|
|||
Yes! Hij's bij mij ook naar status 4 gesprongen!
Datum van bestelling: 20 juli 2010 Tijd van bestelling: 10:00 Methode: Webformulier Type: 16GB zwart Abonnement: 2 jaar i300, verlenging Ordernummer: 2612xx Orderstatus: 4, rond 09:30, 5 augustus Aflevertijd.nl: "Uw order is nog niet fysiek aanwezig" SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: nee Micro-sim: Ja, 4 aug Contract: 31 juli Betaalmethode: Rembours |
Er zijn 62 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 62 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|