iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet zo wanhopig worden als deze vent YouTube - ‪My iPhone‬‎...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist de sms en email gehad en gelijk een afspraak gemaakt voor morgen
Dat word weinig slapen vannacht |
|
|||
|
|||
Ohh, ik ben er morgen niet, maar je kan blijkbaar ook iemand anders je bestelling in ontvangst laten nemen, nou, dan doe ik het op die manier maar. Dus morgen als alles goed gaat mijn iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
hij is binnen. schitterend toestel. wat voelt mn iphone 3g cheap nu
|
|
|||
|
|||
Net via twitter (_webcare) het volgende gevraagd:
@tmobile_webcare #kleurswitch #iPhone4 heeft WEL invloed op je moment van levering terwijl jullie zeggen van niet.Hoe kan dat? En ze beantwoorden een vraag met een vraag: -Waarom denk je dat? Even 'zwart-wit' gereageerd: @tmobile_webcare omdat geen kleurswitcher nog een iPhone4 heeft ontvangen en salesid's zijn verhoogd ..wacht nog op een reactie... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens heb ik ook een reservering staan bij de MacHouse in Hilversum, ben daar 3e op de lijst, en ze zouden mij sowieso bellen als er een iPhone is (16 of 32) maar ook daar nog niks van gehoord.. |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010, wijziging van kleur
Tijd van bestelling: 14.00 eindelijk Methode: Online-liep vast, dus telefonisch Type: 32GB wit = zwart geworden Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 2682XX nieuw nr, ivm wijziging van kleur Orderstatus: 5/8/10 naar 4 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: 5/8/10 Ja / 5 aug. '10 TM gebeld ivm levering enkele microsim ipv duo microsim. Afspraakdatum: Vrijdag 6 augustus 2010 ps. helaas heeft men een nieuw ordernr aangemaakt, ivm wijziging van kleur. Laatst gewijzigd door Knabbel0201; 05-08-10 om 16:25. Reden: Update! |
|
|||
|
|||
Mduumm succes met spelen en met wachten XD
En dat filmpje is geniaal.. iig het begin.. HERE WE GO XD nu ik nog =( Cant wait. ik ga maar wat skate 3 spele ofso XD heb g geen geduld meer XD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit nu op de helft van de 3 uur en ben maar RHCP aan het spelen op de gitaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
en Knabbel0201 heeft hem dus ondanks een kleur switch toch eerder binnen. Hierin zie je ook weer dat het tijdstip dus ook weer niet uitmaakt. Helaas is er totaal geen logica te ontdekken in het hele systeem. |
|
|||
|
|||
Heb 'm voor m'n neus liggen..maar die is niet voor mij maar voor de directeur!
Import vanuit USA.
|
|||
|
|||
Heb 'm nu net binnen
Hij is echt mooi! Iedereen die nog moet wachten wens ik heel veel sterkte!! |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 is afgeleverd
|
|
|||
|
|||
Ahh! Nog hooguit 5 kwartier!
Ik loop ondertussen een beetje doelloos door mn kamer en over de gang te dolen. Wat een lijdensweg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is dan een van de weinige! Deze levering lijkt gewoon voor t grootste deel uit 16GB's te bestaan... De meesten in dit topic die nog op 2 staan maar wel de 20e besteld hebben, zitten te wachten op een 32GB
|
|
|||
|
|||
iemand in regio rotterdam die hem vandaag krijgt. ik wacht nog steeds.
|
|
|||
|
|||
killinggg! Sta nog steeds op status 3
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|