iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 16gb volgens mij zijn er vandaag wel 32 gb thuis bezorgd dacht ik gister te lezen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb 16gb
volgens mij zijn er vandaag wel 32 gb thuis bezorgd dacht ik gister te lezen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wow er zit beweging in fijn om te horen! Ik ben overgestapt van wit(2423XX) naar zwart (2642XX) maar sta dus helaas nog op status 2 dus vrees dat ik toch onderaan de lijst terecht ben gekomen maar wel een beetje vooruitgang ik heb vandaag de SIM ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal... ook maar even lid geworden... kreeg steeds van die "hee enthousiasteling" berichtjes...
Zet mij dan ook maar op de lijst: Username: Efin Datum van bestellen: 20-juli-2010 Tijdstip van bestellen: 'k dacht zo'n 9:30 uur... toen dat formuliertje net online kwam Bestelwijze: Online formulier Betaalwijze: weet ik niet, geloof aan de deur dan... Verlenging/nieuwe klant/Early renewal: Verlenging Abonnementsduur: 2 jaar GB: 36 Kleur: Zwart Sale ID: 248XXX Order ID: 265XXX SMS 8/10 weken: Ja Orderstatus op T-Mobile: 2 Orderstatus op afleverstatus.nl: Geen idee, zal wel niks staan tot ik op 3 sta Sim ontvangen: Ja, 31 juli 2010, nog niet geactiveerd En dan nu het mooie verhaal: Ik zat dus op 20 juli om 8:00 vrolijk te wachten tot ik "als één van de eersten" mijn iPhone 4 online kon bestellen. Werkte natuurlijk voor geen meter. Toen kon ik bellen, maar had geen zin om daar doorheen te komen. Vervolgens kwam er dus dat internet formuliertje online en heb ik die gelijk ingevuld. (Ik dacht om zo'n 9:30 uur??). Even later kreeg ik een e-mail van T-Mobile waarin stond dat je "vanaf nu kan bestellen" en ik klikte en kon via T-mobile inloggen en mijn contract verlengen. Ik dacht "zal dat dan maar doen, want misschien is dat formulier er met alle vaagheid niet doorheen gekomen." Maar halverwege de aanvraag crashte de hele website en bleef daarna nog vrij lang plat. Toen heb ik met de klantenservice gebeld, om te vragen of ze mijn formuliertje binnen hadden gekregen en ze zeiden dat ik nergens in het bestand was aangetroffen. Toen heb ik maar besloten om naar de T-Mobile shop te gaan op de Lijnbaan in Rotterdam (woon in Rotterdam). Was 's ochtends niet gegaan aangezien ik dacht dat er wel flinke rijen zouden staan en ik m mooi om 8:00 wilde bestellen. Het was inmiddels al een uur of 16:00... Het was daar vrij rustig en heb 'm (denkende dat de online order gefaald had) daar alsnog besteld en 50 euro borg gegeven. Nu komt het mooiste gedeelte... Op 29 juli werd ik door de shop gebeld dat ik 'm de volgende dag kon komen ophalen in de shop. Ik natuurlijk blij... Moest 's middags nog wat andere dingen doen, dus ging hem de 30e om 20:00 ophalen. En nou komt het... Het bleek dus dat het internetformulier er WEL door was gekomen en dat er een dubbele bestelling stond WAARDOOR IK MIJN IPHONE VAN DE WINKEL NIET MEE KON NEMEN. Er was geen enkele manier om online nog te annuleren volgens de medewerker en de shop order kon ook niet worden doorgezet of teruggedraaid tot na een latere annulering omdat ik mijn 50 euro borg inmiddels al had teruggekregen. Veel gedoe later nog steeds niks, dus ik weer naar huis ZONDER IPHONE 4. En nu zit ik dus nog steeds te wachten tot ie een keertje thuis komt en sta nog steeds op status 2 met een nummer waar je ook niet echt vrolijk van wordt, terwijl ik m dus wel vroeg heb besteld (maar wat dus blijkbaar later is ingevoerd, zie andere internetformulier bestellers...) ZO... dat moest er gelijk even uit.. weet niet of dat verhaal hier zo op zijn plek is, maar de gegevens in ieder geval wel, toch? En.. aangenaam kennis te maken met de rest van de forumleden. Vriendelijke groet, Efin ^_^ |
|
|||
|
|||
Xynta, Clemm.....
Ik hoop dat we alle drie snel aan de beurt zijn (ook een 32GB in bestelling met ordernummer 2456XX) Laatst gewijzigd door arno.bens; 04-08-10 om 17:10. |
|
|||
|
|||
Ze zeggen via twitter niets nieuws, ook al lijkt het zo als je snel leest
edit Laatst gewijzigd door mduudm; 04-08-10 om 17:28. |
|
|||
|
|||
Oh echt? hehe idd wat een gelul, is hier anders ook niets bezorgd.
|
|
|||
|
|||
Kan dus wel concluderen dat mensen die een 16GB besteld hebben als eerste een iPhone ontvangen. Ik heb een 32GB, en een lager ordernummer + eerder besteld dan een aantal 16GB's, en ik sta nog steeds op status 2...
|
|||
|
|||
hahaha ik wil wel eens een kijkje achter de schermen doen daar!! sta al vanaf de 20e op status 2 met nr 2420XX voor 32 gig phone, ik zie zelfs mensen die om half 8 savonds besteld hebben hebben hem al, niks op volgorde!!!
|
|
|||
|
|||
Same here ook met 32 GB.
|
|
|||
|
|||
Blijft erg dit, iedereen die er eentje krijgt...
Zit de hele dag al gespannen te wachten, krijg bergen mailtjes en smsjes binnen, maar das allemaal valse hoop Doe nu al wel lang genoeg met me 2G |
|
||||
|
||||
Inderdaad... Je hebt gelijk. Nou ik heb nog niks ontvangen . Zelfs nog geen Micro-SIM! Dus het zal binnen 4 weken wel gebeuren denk ik....
|
|
|||
|
|||
We hebben inschrijvingen van 20 juli en vanaf 30 juli. Iedereen die 20 juli heeft ingeschreven heeft de iPhone inmiddels....ontvangen of zal deze binnen 4 weken ontvangen. (levertijd is aangepast naar 4 weken hebben we net gehoord).
is de complete tweet ;- |
|
|||
|
|||
ff update: vandaag mijn micro sim ontvangen en geactiveerd. Eindelijk iets van beweging. Besteld 20e om 09u via KS, 25e gewijzigd naar zwart 32gb en ordernummer is gewijzigd naar 278*** met salesnr 260*** Nog steeds status 2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk gaat het op volgorde van ordernummer dat ze de uitleveringen doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
oftewel de levertijd is gewoon hetzelfde gebleven (4 tot 6 weken vanaf 20 juli..) |
|
|||
|
|||
Er zijn vandaag wel degelijk 32gb iphones uitgeleverd aangezien ik er vandaag 1 heb ontvangen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We hebben inschrijvingen van 20 juli en vanaf 30 juli. Iedereen die 20 juli heeft ingeschreven heeft de iPhone inmiddels ontvangen of zal deze binnen 4 weken ontvangen. (levertijd is aangepast naar 4 weken hebben we net gehoord). Overigens sta ik zelf ook nog op status 2 met salesnr 2451XX, 32GB Edit: Sorry, zag dezelfde reacties pas later Laatst gewijzigd door padraig; 04-08-10 om 17:20. |
|
|||
|
|||
@padraig als jij hem krijgt word ik zenuwachtig, want dan moet ik hem ook kunnen ruiken inmiddels
|
|
|||
|
|||
Update: status vanmiddag veranderd naar 4, zojuist een afspraak gemaakt voor morgen, hopen dat het goed komt!
Ben morgen pas rond een uur of half 5 uit het werk dus dat wordt een lange werkdag, haha
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|