iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kermak al iemand met sale nr 247 die naar status 4 is gesprongen? Ik heb ook 247, sta ook nog op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt! Morgen komt ie!
Ik heb toch vakantie dus van mij mag het tijdvak 07 - 09 uur zijn ken ik er een mooi dagje mee spelen meteen! Ordernr: 2420XX Laatst gewijzigd door wann0; 04-08-10 om 14:38. |
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft dus genoeg iPhone's...
|
|
|||
|
|||
kunnen de mensen die hier melden dat ze een afspraak gemaakt hebben of dat hun status gewijzigd is even 3 cijfers van sale/order nr erbij zetten. Dan zien wij of we binnekort aan de beurt zijn of niet
|
|
|||
|
|||
Snap er geen reet van. 20 juli om 08:45 telefonisch de 32GB zwart besteld en sta nog steeds op status 2! De KS blijft maar roepen 8-10 weken! Ik had net zo goed niet kunnen reserveren en mijn lokale phonehouse binnen kunnen lopen pff. Ik heb sales nr. 2458XX.. iemand anders in die range al wel een status 3 of hoger gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heerlijk! Ik heb ook zojuist een afspraak gemaakt voor morgen! Heb een dag vrij genomen van het werk, zodat ik even rustig kan genieten van mijn iPhone Hoop dus niet dat ze tussen 15.00 en 18.00 komen haha
|
|
|||
|
|||
Ook ik een afspraak gemaakt voor morgen
Gelukkig heb ik nog 3 weken vakantie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als jou intratuin in de buurt zit van alkmaar (heerhugowaard), dan zit ik vlakbij en komt die van mij gelijk met die van jou mee denk ik zo . Dat ze de hele winkel doormoeten zal ze idd tegenvallen .
|
|||
|
|||
Ik heb vanochtend even gebeld met de KS, na de vraag te hebben gesteld over wanneer ik mijn iPhone kon verwachten zette het vrouwtje me 5 minuten in de wacht en kwam terug met de mededeling "Dat kan ik u helaas niet vertellen." Afwachten dus.
|
|
|||
|
|||
Heb het idee dat er vandaag niet veel veranderd in de status van mensen die status 2 hebben, word wachten op een nieuwe lichting iphones vrees ik.
Voor iedereen die hem ontvangen heeft of gaat ontvangen: Enjoy!! 2420XX status 2 20 juli 11.15 uur besteld, verder alles binnen |
|
|||
|
|||
Zitten nu (uitzonderingen daargelaten) ongeveer bij nummer 245xxx met uitleveren, ik heb nummer 2565xx dus nog maar 11.500 wachtende voor me
Stel er worden zo'n 4000 iPhones per keer uitgeleverd door koerier dan zit ik bij de 3e levering vanaf nu. Hoop op 2 leveringen per week dan zou ik 'm op z'n vroegst eind volgende week hebben...bij 1 levering per week zou het zo maar nog eens 3 weken kunnen duren...pfff...dan ben ik oa door het gerefresh wel rijp voor de psychiater.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gaat nu snel. Net een mail gehad van AMP, morgen komen ze 'm brengen op kantoor. Kan niet wachten! Stond gisterochtend nog op status 2!
|
|
|||
|
|||
ik snap je, ik denk dat t-mobile op deze manier een hoop klanten gaat kwijtraken. Eigenlijk zou iemand van t-mobile eens moeten zien wat er hier in dit topic allemaal gebeurd en gezegd word. ook de firma Apple had naar vraag moeten leveren trouwens
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
eindelijk status 4!!!!!!!! Yeeeeeh. nu wachten op een sms!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 44 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 44 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|