iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat ik met photoshop zelf een screenshot maak van mijn bestelstatus en de 3 zelf grijs maak, word ik misschien wat rustiger hahahaha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik met photoshop zelf een screenshot maak van mijn bestelstatus en de 3 zelf grijs maak, word ik misschien wat rustiger hahahaha
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wel op status 4 sinds 11:08, maar nog geen berichtje van amp...
Misschien gaat ook hier weer een dag overheen Hoezo ongeduldig |
|
||||
|
||||
Gelet op de hele gang van zaken ben ik er niet gerust op tot ik daadwerkelijk het toestel in ontvangst heb mogen nemen en snap goed dat anderen er net zo over denken. Leuk dat ik status 3 heb, maar voorlopig heb ik hem nog niet en ook geen zekerheid overwanneer die geleverd zal worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
UPDATE:
BESTELD: 22 juli telefonisch VERLENGING: 2 Jaar i150 MODEL:Zwart 32gb ORDERNUMMER: 263XXX SALESNUMMER: 255XXX STATUS: 2 BEVESTIGINGSBRIEF: ja SMS 8-10wk WACHTEN: nee MICROSIM ontvangen: nee MICROSIM GEACTIVEERD: nee |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Status 4 is ook hier binnen (Niet fysiek aanwezig om 13:11)
Nou wachten op het verlossende e-mailtje. Hopen dat ze morgen nog plek hebben! |
|
|||
|
|||
Net op twitter gevraagd of er deze week weer een nieuwe batch met iphone's zal worden uitgeleverd krijg dit terug : *Het is helaas nog niet bekend wanneer Apple een nieuwe voorraad zal leveren*
|
|
|||
|
|||
Weer een UPDATE:
Besteld: 20 Juli, telefonisch 19.45 uur (telefoniste heeft online formulier voor me ingevuld) Abonnement: 2 Jaar i-150 (ik kan huidig abbo verlengen vanaf 13 aug a.s.) Toestel: 16GB zwart Ordernummer: 2690XX Salesnummer: 2518XX Bevestigingsbrief: JA, 3 aug in de bus, brief is gedateerd 22 juli Bevestigings email: Ja, 21 juli 16.41 uur SMS 8/10 weken wachten: Ja, 28 juli 15.45 uur SIM ontvangen: Ja, 4 aug Status: 2 Er zit dus wel vooruitgang in... Maar wat is wachten moeilijk |
|
|||
|
|||
Yes, ook naar 4. Ordernr 246xxx
|
|
|||
|
|||
Had alleen het kleurtje gewisseld. Belofte van T-mobile dat dit geen invloed ging hebben. Niks van dat alles is waar. Ze hebben door die verandering mijn huidige abbonement maar met een maand verlengt en ik kan ook nog eens langer op dat toestel wachten. Toen ik aangaf dat ik niet een maand extra wilde betalen ervoor, kreeg ik het antwoord dat dat wel kon, maar dat ik dan wel mn bestelling moest annuleren en opnieuw moest plaatsen. Ik zit dit 2jarige contract nog uit, daarna ben ik weg bij T-mobile. Oplichters zijn het!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wordt je misschien nog rustiger.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
11:08 naar status 4 gegaan.. Zie dat meer mensen opeens op status 4 komen, dus misschien zijn ze net uit pauze |
|
|||
|
|||
Een mooi rijmpje:
Ook hier, is mijn status 4! Mailtje en sms laten nog op zich wachten! |
|
|||
|
|||
ik heb 246***
en nog steeds status 2..... heb een 32gb zwart besteld. Jullie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
bezorgen, zodat je ook de vreugde van het bezorgen meekrijgt. |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 1 Augustus 2010
Tijd van bestelling: rond 19:00 Methode: webshop T-Mobile Type: 32GB zwart Abonnement: 2 jaar Salesnummer: geen (?) Ordernummer: 273xxx Orderstatus: 2 Aflevertijd.nl: Niet bekend SMS 8/10 weken: Nee Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Betaalmethode: Rembours Dat zijn mijn gegevens |
|
|||
|
|||
Net een mailtje gekregen van AMP en een afspraak gemaakt
|
|
|||
|
|||
grrr, nog steeds 3
|
Er zijn 48 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 48 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|