iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Ik wil ook naar 4 Haha qua order verloop etc zitten wij wel op hetzelfde niveau hé...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: rond 13:00 Methode: Telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging, 2 jaar Ordernummer: 2441xx Orderstatus: vanmorgen om 10:30 naar 4 Aflevertijd: 05-08-2010 SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Betaalmethode: Rembours |
|
|||
|
|||
Geef ff aan wanneer jullie die dingen hebben besteld als e.e.a. wordt geleverd, dan weten wij ook weer wat meer!!!!!
|
|
|||
|
|||
net een afspraak voor morgen gemaakt, kan niet wachten. ik denk er geen volgorde van binnenkomst is gebruikt maar een aap die willekeurig uit een bak met ordernummers moest kiezen. maar ben toch wel blij
|
|
|||
|
|||
Zoo net een afspraak gemaakt voor morgen kan niet wachten!!
|
|
|||
|
|||
SMS + Email ontvangenn!!!!
Afspraak gemaakt voor morgen Afspraak gemaakt De onderstaande gegevens worden ter bevestiging verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Afleverdatumonderdag, 5 Augustus 2010 Eindelijk! Edit: Mijn bestellingsinfo staat in dat overzicht!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En via twitter dit gevraagd: Hoe zorgen jullie dat bij verandering van witte naar zwarte iphone order de plaats in de wachtrij behouden blijft? Ik merk er weinig van.. Ik zal het antwoord hier posten. |
|
||||
|
||||
Aan alle mensen, de microSim en de telefoon hebben niets met elkaar te maken. Helemaal niets.
Als je orderstatus naar 4 gaat, kun je ervan uitgaan dat je binnen 3 dagen een afspraak gemaakt hebt met AMP en dus binnen 4 dagen zeker je telefoon hebt.
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds een 3. Ben de afgelopen dagen echt maar met 1 ding bezig, haha. Gister droomde ik dat m'n order was geannuleerd xD. Dit gaat echt te ver!
Ps. het was een nachtmerrie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Owja, dat was ik even vergeten. Sorry!
|
|||
|
|||
Ik heb hem!! Hij is moooi!!!! Iets langer dan de 3g en wel iets smaller. Ja dat wisten we al...
Nu is het wachten tot 17:00 als ik naar huis kan... Dan pas kan ik hem aansluiten en gebruiken! En de koerier vroeg voor legitimatie, schreef het nummer of ik moest tekenen en me naam in blokletters eronder zetten! Hij had nog een hele lijst af te werken! Toevallig had die nog 2 in dezelfde straat.. |
|
|||
|
|||
Denk niet dat er nog statussen van 2 naar 3 springen vandaag, hoop het stiekem, wel, maar zo te zien zijn ze alleen bezig met statussen van 3 naar 4 te veranderen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Morgen wordt die bezorgd op mijn werk, tijdstip krijg ik nog te horen.
Spannend.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net van status 3 naar 4 gegaan 11:08
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 09:30 Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: Early Renewall Ordernummer: 2449 Orderstatus: vanmorgen om 11:08 naar 4 Aflevertijd: Nog niet bekend SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Betaalmethode: Rembours |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sweet, dan komt het wel goed met mijn 2451** vandaag
|
|
||||
|
||||
Net ook van status 3 naar 4 gegaan denk ik, omdat de persoon hierboven (rockywoman) ordernummer 2449 heeft.
Mijn nummer is dat ook, vandaar even de check . De info hieronder is exact hetzelfde als Rockywoman, vast vlak achter elkaar besteld . Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 09:30 Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: Early Renewall Ordernummer: 2449 Orderstatus: vanmorgen om 11:08 naar 4 Aflevertijd: Nog niet bekend SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Betaalmethode: Rembours |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|