iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @sirwa Ben geen klant bij tmobile en heb (omdat ik dacht dat ik misschien het 'TNT-je-was-er-vandaag-niet-bonnetje' had weggegooid) toch maar even gebeld met de klantenservice ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@sirwa
Ben geen klant bij tmobile en heb (omdat ik dacht dat ik misschien het 'TNT-je-was-er-vandaag-niet-bonnetje' had weggegooid) toch maar even gebeld met de klantenservice om te checken of ze de sim al hadden verstuurd. Zegt ze dat alle nieuwe klanten alles in één pakket aan de deur krijgen. Dus Iphone incl sim. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey hoezo nr3 is dat de status van jou ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen, volgende ronde F5'en
|
|
|||
|
|||
f5 nog steeds op status 3 al iemand naar 4 gesprongen?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stil hier, meeste mensen al voorzien?
|
|
|||
|
|||
Hoop dat deze week 30 juli mensen aan de beurt zullen zijn Zijn dat er net zoveel als die van de 20e ?;o
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb telefonisch besteld op de 3e. Alles doorgesproken; 32 gb icm relax 45 en wwplus. Krijg ik een bevestiging thuis: 16 gb. Dus opnieuw bellen, alles rechtgezet. Gelukkig niet achteraan de rij, maar de 3e als inschrijfdatum. Maar de SIM kan ik weg gooien, want die willen ze niet meer gebruiken. Moet perse een nieuwe worden (waar ik echt weer niks van begrijp). Nu dus weer wachten op een nieuwe bevestiging, zodat ook ik de status kan gaan volgen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gellukig heb ik dit op dezelfde dag gedaan aangezien ik het niet vertrouwde |
|
|||
|
|||
Yeahhh ik ben net naar 4 gesprongen!!! zou ik zomaar me Iphone 4 deze week krijgen!
20 Juli 12 uur besteld via internet 16 gb (kleurswitcher) |
|
||||
|
||||
Die van mij komt donderdag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik sta nog op 3, ah dit zal dan wel vandaag 4 worden yessssss
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Van 3 naar 4 order nr 255***
|
|
|||
|
|||
Heb de 31e een 32gb besteld en sta al sinds dien op 2.. Hoop dat er deze week verandering in komt.
Hoe gaat het eigenlijk bij nieuwe klanten? Krijgen die ook eerst de microsim of niet? |
|
|||
|
|||
Zal me ook eens mengen in het gezellige f5-clubje!
32gb besteld op 30 juli om 8.00. ordernr 265xxx, sim en bevestiging binnen. en de status is uiteraard 2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn broer en ik hebben beide de iphone besteld allebei klant van tm . Hij krijgt de bevestiging met de simkaart en ik alleen de bevestiging . |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|