iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ordernr. van mijn iPhone 4 hetzelfde als het ordernr. dat op de pakbon van de microsim staat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het ordernr. van mijn iPhone 4 hetzelfde als het ordernr. dat op de pakbon van de microsim staat?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig altijd wel geld in huis
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ rickdehoop
Ja ik ben vaste klant, ik begrijp jij niet?.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De iPhone heeft maar 1 speaker XD De ander is een mic.
|
|||
|
|||
Moet je nog betalen voor de verzending?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar je kunt toch gewoon kiezen om direct te betalen bij het bestellen?! Dan kun je die problemen achteraf met storingen of niet genoeg geld voorkomen..
|
|
||||
|
||||
Toen mensen op de 20ste hun bestelling doorgaven werkte het systeem door de overweldigende belangstelling niet. Ik bestelde om 17:30 via een crappy webform dat ze even snel online hadden gegooid. Vele anderen hebben hun bestelling (noodgedwongen) telefonisch moeten doorgeven, dus hij hadden simpelweg geen andere optie dan onder rembours te bestellen.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Wie heeft ervaring met studentmobiel.nl? Mvg Ruben |
|
|||
|
|||
Ik ben een nieuwe klant voor T-Mobile en heb de iPhone 4 onmiddelijk en per creditcard betaald. Toch moet ik ter verificatie € 0,01 pinnen aan de deur.
|
|||
|
|||
Ter verificatie dat jij het bent
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha Naja, winkeltje gevonden waar ze hem woensdag binnenkrijgen. Hopen dat het zo is!
|
|
|||
|
|||
Binnen een bank wordt dat ook herleide identificatie genoemd. Omdat je je ooit heb moeten identificeren bij je bank mag bijv T-mobile je identificeren aan de hand van een opname bij die bank.
|
|
|||
|
|||
ik kreeg ontwenningsverschijnselen, ik heb even ge F5t.....zo dat lucht op, status 2 holadiejee
|
|
|||
|
|||
Haha, ken je nagaan als je hem eenmaal hebt..
|
|
||||
|
||||
Het is hier toch veeeel rustiger dan door de week haha! En nu meer mensen hun iPhone krijgen komen hier ook minder mensen...
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|