iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik hoorde dat je sms dan wel een mail krijgt van AMP, maarre hoe weten zij mijn emailadres?? (vraag me af of t-mobile dat uberhaupt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik hoorde dat je sms dan wel een mail krijgt van AMP, maarre hoe weten zij mijn emailadres?? (vraag me af of t-mobile dat uberhaupt weet van mij?)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik denk dat eerst de vaste klanten die de 30e hebben besteld aan de beurt zijn als ik het zo zie.
dat zullen er niet veel zijn denk ik... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou zo maar eens kunnen wat jij zegt! ik ben idd vaste klant, @Porto.Nl; jij ?? Overigens mbt het wel of niet bekend zijn van mijn emailadres, op my-tmobile was te zien dat dat wel degelijk bekend is, (mocht iemand met de zelfde vraag zitten log ef in op je My t-mobile...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog een vaste klant op status 2!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gaat zo te zien vandaag niets meer gebeuren met statussen
|
|
|||
|
|||
niet alle vaste klanten kunnen in één keer hun iphone krijgen maar ik denk wel dat eze voorrang krijgen op de nieuwe klanten
|
|
|||
|
|||
Mijn pa had trouwens laatst AMP gebeld ivm iPhone van mijn zusje.. en die zeiden dat er een hele lading iPhone 4 staat bij hun in het magazijn en dat die worden uitgeleverd wanneer t-mobile zegt dat het mag..
Nu vraag ik me af of t-mobile dus wel gefaseerd uitleverd of dat er gewoon ontzettend veel iPhones worden uitgeleverd en omdat het niet meteen kan er dus een behoorlijke stapel ligt voor de komende paar dagen... Denk het 2e |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel grappig dat AMP ze zat op voorraad heeft en de T-mobile shops niet... Ben afgelopen zaterdag nog even in Sneek geweest om te vragen hoe of wat. Echt duidelijke antwoorden krijg ik niet, wilde weten welke ik op de lijst was voor als ze binnen komen. Ze verwachten er deze week 1!! Dus dat schiet niet op. Toen ik meldde dat ik wel zou kijken en wellicht op een andere manier ging proberen toen vertelde de verkoper dat meer mensen dat hadden gedaan en ook eerder hun 4 hadden.. Hij vond het ook niet logisch dat de klanten van t-m niet voor gingen in de uitlevering van de phones. Anyway.. we blijven gewoon weer wachten. Heb nu enkele andere ketens ook ingeschakeld en als één van hun eerder belt dat hebben ze pech in sneek. (helaas dan nog steeds wel klant van t-m...majah...)
|
|
|||
|
|||
Ik ging vanochtend om 9:30 uur naar 4 en kreeg om 11.10 een smsje van T-mobile met inlogcodes om een afspraak te maken met AMP en dit kreeg ik 5 min later ook per mail van T-mobile dus waarschijnlijk afhankelijk van welke informatie ze van je hebben sturen ze je de info per sms of email of in mijn geval allebei!
|
|
|||
|
|||
Heb net email gehad van AMP om een afspraak te maken....
Zometeen maar eens doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
rechtstreeks vanuit T-Mobile forum:
|
|
|||
|
|||
Ook per SMS net ontvangen.....
|
|
|||
|
|||
WOEHOE. STATUS 3!
20 juli 258*** 32 GB |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|