iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dylan5102 dankjewel Hij bedoelt natuurlijk "niet" in plaats van "net"...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag naar status 4 gegaan (vrijdag naar status 3) en heb een afspraak voor afleveren op woensdag!
Ik heb 20 juli online besteld, maar een aantal dagen later van kleur geswitcht, 16GB. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh oké mijn excuses daar voor dan
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag van 3 naar 4 gegaan. Afspraak gemaakt voor vrijdag....
Ze komen de iPhone op mijn werk afleveren. Besteld op 20 juli rond 09:00 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(rond 5 uur sms van AMP gekregen, en voor donderdag kunnen afspreken, was de vroegst mogelijke dag, maar met de extra leveringen van Apple zal de wachttijd bij AMP waarschijnlijk behoorlijk oplopen) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb order 2922 ofzo... zal nog wel een weekje of 6 duren denk? grrmnl... iphone4 32 gig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen mail, geen sim en geen brief gehad... Het enige dat bij mij anders is is dat ik een nieuwe klant ben, had voorheen namelijk haat aan t-m Nu nog steeds, mja. Morgen toch maar eens contact opnemen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is niet bepaald vreemd. Als je nieuwe klant bent (just like me) heb je grote kans dat je de sim bij de telefoon krijgt. Een email heb je waarschijnlijk gehad voor de betaling (in totaal 2 mailtjes) en verder niets als dit zo is dan klopt het. Een brief krijg je ook niet van TM vehalve dan voor de bijgeleverde sim die je krijgt bij de tel. de komende dagen zullen we zien wat er allemaal veranderd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja oke dat klopt, mij werd toendertijd ook gezegd dat de sim bij de telefoon geleverd werd, maar waarom wordt iemand met ordernr. 266XXX op status 4 gezet en iemand met ordernr. 265XXX niet, daar gaat het mij eigenlijk om
|
|
|||
|
|||
Willekeur....de ordernummers zeggen vrij weinig tot helemaal niets.
|
|
|||
|
|||
Hmm oke, omdat iedere leverancier namelijk zegt op volgorde van datum van binnenkomst contract uit te leveren... ik kan het fout hebben
|
|
|||
|
|||
2 mailtjes? gewoon 1, bestelling geaccepteerd.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad de ordernummers zijn een beetje willekeur komt onder andere denk ik door het gewissel met de kleuren waardoor ze vaak een nieuw ordernummer krijgen en ik geloof dat ze de tel een beetje kwijt zijn. Dit heeft dus weer een nadeel dat het langer duurd voor de nieuwe klanten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 63 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 63 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|