iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Xorez Dit is niet bepaald vreemd. Als je nieuwe klant bent (just like me) heb je grote kans dat je de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben namenlijk al jaren klant bij tm en kreeg ook alleen de bevestiging en zal de simkaart bij de telefoon geleverd krijgen . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mmh inderdaad beetje vaag dan. omdat jij een bestaande klant bent. Als je nieuwe klant bent lijkt het mij dat je de sim bij de telefoon krijgt geleverd. Maarja ik zie het wel. het zal allemaal wel goedkomen
Laatst gewijzigd door Xorez; 16-08-10 om 23:45. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 4 16 gb black op 9 augustus besteld, teminste besteld, gereserveerd moest 50 euro borg betalen. Ben dus ook een nieuwe klant.
Is het voor mij ook mogelijk om mijn ordernummer te krijgen en hem te volgen ? ik ben trouwens naar de T-Mobile shop gegaan om hem te reserveren. Laatst gewijzigd door joooorik; 17-08-10 om 00:04. |
|
|||
|
|||
Zo te horen gereserveerd bij een winkel neem ik aan? Als dit zo is dan krijg je geen ordernummer
|
|
|||
|
|||
30 juli besteld , ordernr.266xxx Sim al een week in huis. nieuwe abo 1 aug ingegaan status 3
|
|
|||
|
|||
oke bedankt, maar ik heb ook alleen maar een naam en emailadress+tel. nummer hoeven te geven, hoe krijg ik dan te horen wanneer ik hem kan ophalen? neem aan via de mail,
|
|
|||
|
|||
Meestal word je gebeld door de winkel dat die klaar ligt ik denk dat ze je zullen mailen als ze je niet kunnen bereiken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik heb besloten dat ik deze week tenminste mijn status zie veranderen van 2 naar 3.
|
|||
|
|||
YIPPIE ben vanmorgen overgegaan van status 2 naar 3, nu nog naar 4.
Maar ik heb gezien hier dat dit vrij snel kan gaan I`m happy now Ordernr: 2596xx 32GB Zwart |
|
|||
|
|||
Goedemorgen, sta nog steeds op 2..hoop dat er deze week verandering in komt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En mensen geloof mij... het is het wachten waard. Schitterend! Nog een paar uurtjes werken en dan lekker spelen. S6 voor degene die nog moeten wachten |
|
|||
|
|||
Bah, nu alweer een dag op 3. Hup opschieten.
|
|
|||
|
|||
Nog even een vraagje voor de mensen die al een aflvertijd bij AMP hebben aangevraagd: Kan je zelf het adres kiezen waar ze moeten leveren? Want het adres wat ik moet gebruiken bij het checken van mijn order status is het adres waar ik niet meer woon
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen. Hopen dat vandaag 31 juli aan de buurt is.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|