//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud. Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #5821  
Oud 28-08-10, 09:33
Dabbert Dabbert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 15
Standaard

Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud.

Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven
Volgens haar moest ik Hi maar bellen om te kijken of mijn nummerbehoud goed is doorgekomen. Maar bij Hi zien ze dat er niks is binnen gekomen.

Dus voordat mijn T-mobile abbo ingaat zitten we alweer in oktober...

Datum van bestelling: 3 Augustus 2010
Tijd van bestelling: +/- 15:41
Methode: Website
Type: 16GB zwart
Abonnement: i-150
Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant
Ordernummer : 2777xx
Orderbevestiging: Via Email + Brief
Micro-sim: NEE
Status: 2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #5822  
Oud 28-08-10, 09:35
krabco krabco is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Muck, na een pittige F5 sessie sta ik nog steeds op status 2....
Goedemorgen trouwens
  #5823  
Oud 28-08-10, 09:40
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snellejelle1985 Bekijk bericht
wat moet ik trouwens als ik dat ding eenmaal heb.....

dromen over de iphone 5

hebben jullie dat ook, dat je altijd iets nieuws moet hebben van een of ander elektrisch apparaat?

volgende gadget op m'n lijstje is een 3d tv
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Haha ja ik snap wat je bedoelt, maar ik weet even niks voor na mijn iPhone :? Oh en 3D tv is mooi, je bent het brilletje alleen na 10 minuten zat...
Ik heb dat denk ik ook na de 4. Dan wil ik nog een magic trackpad, een iPad, een iMac, een lcd-tv (heb nog een oude beeldbuis), enz. Wat is leuker, alles ineens of stap voor stap (niet dat ik wat te kiezen heb )
  #5824  
Oud 28-08-10, 09:43
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMRF Bekijk bericht
Ik heb dat denk ik ook na de 4. Dan wil ik nog een magic trackpad, een iPad, een iMac, een lcd-tv (heb nog een oude beeldbuis), enz. Wat is leuker, alles ineens of stap voor stap (niet dat ik wat te kiezen heb )
Stap voor stap denk ik, als dan het nieuwe van je speeltje af is dan koop je het volgende speeltje
  #5825  
Oud 28-08-10, 09:48
rabbito rabbito is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

  #5826  
Oud 28-08-10, 09:56
krabco krabco is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

LOL, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  #5827  
Oud 28-08-10, 09:58
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbito Bekijk bericht
Hahaha, Geniaal!!!!!!!!

Kun je deze niet even doorsturen naar T-mobile zelf??????
Misschien kunnen ze er wat mee.
  #5828  
Oud 28-08-10, 10:00
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dabbert Bekijk bericht
Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud.

Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven
Volgens haar moest ik Hi maar bellen om te kijken of mijn nummerbehoud goed is doorgekomen. Maar bij Hi zien ze dat er niks is binnen gekomen.

Dus voordat mijn T-mobile abbo ingaat zitten we alweer in oktober...

Datum van bestelling: 3 Augustus 2010
Tijd van bestelling: +/- 15:41
Methode: Website
Type: 16GB zwart
Abonnement: i-150
Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant
Ordernummer : 2777xx
Orderbevestiging: Via Email + Brief
Micro-sim: NEE
Status: 2
Het lijstje hierboven is precies hetzelfde als bij mij, alleen heb ik op 8/8 besteld en is mijn ordernummer 2869xx. Voor de rest klopt het precies, zelfs je aanvraag voor nummerbehoud van een Hi-nummer.

Ik denk echter wel dat je gewoon op tijd een micro-sim ontvangt en dat nummerbehoud geregeld is bij de activatie van je sim. En als dat niet het geval is, dan moet je 3 weken met een ander nummer bellen, maar dan is het al wel een T-Mobile abo.
__________________
16gb besteld op 8/8 (22u), ordernummer 286XXX, st: 3. Leverdatum 16/9
  #5829  
Oud 28-08-10, 10:12
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Ik ga AMP strak nog even bellen. Ze werken vandaag tot 13:00 uur. Mogelijk kan ik het toestel daar ophalen. (je weet het niet he)
  #5830  
Oud 28-08-10, 10:18
Dannydeg Dannydeg is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dabbert Bekijk bericht
Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud.

Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven
Volgens haar moest ik Hi maar bellen om te kijken of mijn nummerbehoud goed is doorgekomen. Maar bij Hi zien ze dat er niks is binnen gekomen.

Dus voordat mijn T-mobile abbo ingaat zitten we alweer in oktober...

Datum van bestelling: 3 Augustus 2010
Tijd van bestelling: +/- 15:41
Methode: Website
Type: 16GB zwart
Abonnement: i-150
Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant
Ordernummer : 2777xx
Orderbevestiging: Via Email + Brief
Micro-sim: NEE
Status: 2
Het klopt dat je nog niets hebt gehoord over nummerbehoud. Volgens de T-Mobile site zeggen ze:

"Heb je via de Online shop een aanvraag voor nummerbehoud ingediend, dan kan je aanvraag pas verwerkt als uw bestelling afgeleverd is."

Dus nog even wachten tot je nieuwe iPhone er is, en daarna wordt het allemaal geregeld
  #5831  
Oud 28-08-10, 10:20
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

zo even gebeld. Order is nog niet bekend bij AMP. Tm stuurd een ingepakt pakketje van een besteller naar AAMP (persoongebonden) als ze deze ontvangen gaan ze de klant een sms/mail sturen. Ophalen gaat helaas niet.
Levertijden bij AMP bedragen op dit moment iets minder dan een week.
  #5832  
Oud 28-08-10, 10:22
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik denk er sterk aan via Smartphoneshop.nl te bestellen. Daar kom ik bij een pre-order op plaats 15 terecht en kan ik rekenen op 1-4 weken levertijd. En ik betaal dan geen aansluitkosten á 30 Euro . Is dat verstandig om te doen? Hoe lang ben ik zoet als ik nu als nieuwe klant via de T-Mobile site bestel.
  #5833  
Oud 28-08-10, 10:24
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Er valt me iets op aan de tekst hieronder... status drie maar nog niet doorgezet naar de koerier???
Bestelstatus
Bekijk de status van je bestelling


Bestelling verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
  #5834  
Oud 28-08-10, 10:24
Dabbert Dabbert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dannydeg Bekijk bericht
Het klopt dat je nog niets hebt gehoord over nummerbehoud. Volgens de T-Mobile site zeggen ze:

"Heb je via de Online shop een aanvraag voor nummerbehoud ingediend, dan kan je aanvraag pas verwerkt als uw bestelling afgeleverd is."

Dus nog even wachten tot je nieuwe iPhone er is, en daarna wordt het allemaal geregeld
Ooh zit het zo. Waarom
kan t-mobile mij dat niet vertellen :S

Dus dan nog maar even wachten.
  #5835  
Oud 28-08-10, 10:24
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Het schijnt dat ze bij T-Mobile gigantisch achterliggen met nummerbehoud aanvragen, want eergisteren heb ik bij de phonehouse winkel een i-150 icm iphone4 32GB aangevraagd met nummerbehoud. Ik kreeg netjes alles mee. Contract was verwerkt. Maar nummerbehoud werd nog niet verwerkt. Dan kwam later omdat T-Mobile op dat gebied achterligt. Ik zou een belletje krijgen zodra dat ook goed verwerkt zou zijn.
  #5836  
Oud 28-08-10, 10:25
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Ik denk er sterk aan via Smartphoneshop.nl te bestellen. Daar kom ik bij een pre-order op plaats 15 terecht en kan ik rekenen op 1-4 weken levertijd. En ik betaal dan geen aansluitkosten á 30 Euro . Is dat verstandig om te doen? Hoe lang ben ik zoet als ik nu als nieuwe klant via de T-Mobile site bestel.
Ongeveer 5 wekenmaar daar is geen touw aan vast te knopen. Als ze weer ontvangen van Apple kan het zo maar zijn dat je over twee weken je phone hebt. Andersom kan natuurlijk ook, als apple niets levert kan het maar zo zijn dat je over 8 weken nog niets hebt.
  #5837  
Oud 28-08-10, 10:27
krabco krabco is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Nummerbehoud is voor elke provider een drama.
Heb er zakelijk ook veel mee te maken; het komt vaak allemaal prima in orde echter duurt het af en toe wel even. Dat ze een achterstand hebben met porteringen (=nummerbehoud) lijkt me een beetje stug eerlijk gezegd. Dit ligt meestal namelijk meer bij de oude provider waarbij je vandaan komt.
  #5838  
Oud 28-08-10, 10:31
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
zo even gebeld. Order is nog niet bekend bij AMP. Tm stuurd een ingepakt pakketje van een besteller naar AAMP (persoongebonden) als ze deze ontvangen gaan ze de klant een sms/mail sturen. Ophalen gaat helaas niet.
Levertijden bij AMP bedragen op dit moment iets minder dan een week.
Dus AMP heeft nu nog geen pakketjes binnen gekregen, dat duurt misschien nog wel een paar dagen (of langer) en de levertijden moeten we er daarna nog bovenop tellen? Minimaal 1,5 week dus?
  #5839  
Oud 28-08-10, 10:34
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breedbek Bekijk bericht
Dus AMP heeft nu nog geen pakketjes binnen gekregen, dat duurt misschien nog wel een paar dagen (of langer) en de levertijden moeten we er daarna nog bovenop tellen? Minimaal 1,5 week dus?
Als ik alles hier zo lees dan zijn de meeste van status 3 direct dezelfde dag of een dag later gemaild.
Ze zouden vandaag wel wat pakketjes krijgen maar door de weeks waren dat er aanzienlijk meer.
Daarbij komt dat tm alleen een status 3 toekent als ze je telefoon hebben.
  #5840  
Oud 28-08-10, 10:37
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krabco Bekijk bericht
Nummerbehoud is voor elke provider een drama.
Heb er zakelijk ook veel mee te maken; het komt vaak allemaal prima in orde echter duurt het af en toe wel even. Dat ze een achterstand hebben met porteringen (=nummerbehoud) lijkt me een beetje stug eerlijk gezegd. Dit ligt meestal namelijk meer bij de oude provider waarbij je vandaan komt.
Een ander groot probleem is dat providers elkaar tegenspreken. Hi bijvoorbeeld vertelde me dat ik mijn abonnement moest opzeggen per datum van ingang nieuwe abo bij nieuwe provider. De andere provider (T-Mobile in dit geval) zegt dat ze dan juist niks meer kunnen met het nummer, omdat het weggegeven wordt aan een ander. Zij zeggen dat ze het nummer als het ware kunnen "afpakken" als je dat aangeeft bij je bestelling. Ze kunnen dat dus onderling helemaal regelen. Normaal staat voor dit proces zo'n 3 weken. Nu met de lange levertijden weten zij niet wanneer ze kunnen beginnen met "afpakken", dus kunnen ze dit nog niet geregeld hebben.

Ik vermoed dus dat je gewoon een Micro-sim krijgt, dat je deze moet activeren, dat daarna het nummerbehoud geregeld kan worden en dat je dus 3 weken lang met een nummer van T-Mobile moet bellen, voordat de boel met je huidige provider geregeld is. Maar ik denk ook dat je huidige nummer nog gewoon werkt tot deze overgang, dus kan je met 2 mobiele telefoons lopen en toch bereikbaar zijn...
Discussie gesloten



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.