iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud. Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net T-mobile aan de lijn gehad hoe het nou zit met mijn simkaart en nummerbehoud.
Op alle 2 de vragen kon ze geen antwoord geven Volgens haar moest ik Hi maar bellen om te kijken of mijn nummerbehoud goed is doorgekomen. Maar bij Hi zien ze dat er niks is binnen gekomen. Dus voordat mijn T-mobile abbo ingaat zitten we alweer in oktober... Datum van bestelling: 3 Augustus 2010 Tijd van bestelling: +/- 15:41 Methode: Website Type: 16GB zwart Abonnement: i-150 Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant Ordernummer : 2777xx Orderbevestiging: Via Email + Brief Micro-sim: NEE Status: 2 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Muck, na een pittige F5 sessie sta ik nog steeds op status 2....
Goedemorgen trouwens |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Stap voor stap denk ik, als dan het nieuwe van je speeltje af is dan koop je het volgende speeltje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
LOL, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk echter wel dat je gewoon op tijd een micro-sim ontvangt en dat nummerbehoud geregeld is bij de activatie van je sim. En als dat niet het geval is, dan moet je 3 weken met een ander nummer bellen, maar dan is het al wel een T-Mobile abo.
|
|||
|
|||
Ik ga AMP strak nog even bellen. Ze werken vandaag tot 13:00 uur. Mogelijk kan ik het toestel daar ophalen. (je weet het niet he)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Heb je via de Online shop een aanvraag voor nummerbehoud ingediend, dan kan je aanvraag pas verwerkt als uw bestelling afgeleverd is." Dus nog even wachten tot je nieuwe iPhone er is, en daarna wordt het allemaal geregeld |
|
|||
|
|||
zo even gebeld. Order is nog niet bekend bij AMP. Tm stuurd een ingepakt pakketje van een besteller naar AAMP (persoongebonden) als ze deze ontvangen gaan ze de klant een sms/mail sturen. Ophalen gaat helaas niet.
Levertijden bij AMP bedragen op dit moment iets minder dan een week. |
|
|||
|
|||
Ik denk er sterk aan via Smartphoneshop.nl te bestellen. Daar kom ik bij een pre-order op plaats 15 terecht en kan ik rekenen op 1-4 weken levertijd. En ik betaal dan geen aansluitkosten á 30 Euro . Is dat verstandig om te doen? Hoe lang ben ik zoet als ik nu als nieuwe klant via de T-Mobile site bestel.
|
|
|||
|
|||
Er valt me iets op aan de tekst hieronder... status drie maar nog niet doorgezet naar de koerier???
Bestelstatus Bekijk de status van je bestelling Bestelling verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan t-mobile mij dat niet vertellen :S Dus dan nog maar even wachten. |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat ze bij T-Mobile gigantisch achterliggen met nummerbehoud aanvragen, want eergisteren heb ik bij de phonehouse winkel een i-150 icm iphone4 32GB aangevraagd met nummerbehoud. Ik kreeg netjes alles mee. Contract was verwerkt. Maar nummerbehoud werd nog niet verwerkt. Dan kwam later omdat T-Mobile op dat gebied achterligt. Ik zou een belletje krijgen zodra dat ook goed verwerkt zou zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nummerbehoud is voor elke provider een drama.
Heb er zakelijk ook veel mee te maken; het komt vaak allemaal prima in orde echter duurt het af en toe wel even. Dat ze een achterstand hebben met porteringen (=nummerbehoud) lijkt me een beetje stug eerlijk gezegd. Dit ligt meestal namelijk meer bij de oude provider waarbij je vandaan komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zouden vandaag wel wat pakketjes krijgen maar door de weeks waren dat er aanzienlijk meer. Daarbij komt dat tm alleen een status 3 toekent als ze je telefoon hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vermoed dus dat je gewoon een Micro-sim krijgt, dat je deze moet activeren, dat daarna het nummerbehoud geregeld kan worden en dat je dus 3 weken lang met een nummer van T-Mobile moet bellen, voordat de boel met je huidige provider geregeld is. Maar ik denk ook dat je huidige nummer nog gewoon werkt tot deze overgang, dus kan je met 2 mobiele telefoons lopen en toch bereikbaar zijn... |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|