iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Besteld op 7/8/2010 16GB Status 2 Ordernummer 2859** Hopelijk binnen twee weken als ik zo kijk, ben al een tijdje een stille volger...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Besteld op 7/8/2010
16GB Status 2 Ordernummer 2859** Hopelijk binnen twee weken als ik zo kijk, ben al een tijdje een stille volger |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
joehoe! vandaag ook naar 3 gegaan
Datum van bestelling: 2 augustus 2010 Tijd van bestelling: rond 11:00 Methode: t-mobile site Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging, 2 jaar Ordernummer: 2742xx Orderstatus: 3 Aflevertijd: binnen 5 weken!? Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Betaalmethode: iDeal |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
thnx nu maar hopen dat het ook vlot gaat en niet een "weken" verhaal wordt
voor je op 4 komt zoals enkele dit hebben mee gemaakt! Toch blij dat ik me gister heb kunnen inhouden in de winkel om niet met een 32 gb de deur uit te lopen. |
|
||||
|
||||
Ghehe, ik ben benieuwd of er morgen ook status updates komen. misschien is het wel 1x in de week ofzo dan heb ik nog HEEEEEL wat weekjes te gaan voordat ik mijn toestel krijg :/
|
|
|||
|
|||
De voorbestellingen en de lange bestelijst van 30 en 31 juli zijn nu zo goed als allemaal uitgeleverd en elke dag (teminste dat verwacht ik) worden er minder iphones besteld. Als je kijkt dan er in zowat in 1,5 week van 31 naar 2 augustus zijn gegaan denk ik dat het alleen maar vlotter moet gaan, misschien beetje te voorbadig maar zie nog wel gebeuren dat ze in 1 week tijd van bijv. 5 naar 10 augustus springen!
|
|
|||
|
|||
Levertijd is bekend, ik mag morgen van 11:30 tot 14:30 de brievenbus in de gaten houden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er komt steeds meer vaart in, komt vanzelf goed joh. Gewoon rustig wachten, je kan je wel druk maken en gaan speculeren maar je moet gewoon wachten, wat je ook doet...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ps; sommige bij popstars zijn echt BAGGER |
|
|||
|
|||
Ee danny
echt mooi dat je zoon lijst hebt gemaakt, heel duidelijk overzichtelijk gr. |
|
||||
|
||||
Haha ik kijk Holland's Got Talent en VI tegelijk, maar daar is het soms ook BAGGER hoor
|
|
||||
|
||||
rustig afwachten is bij mij en veel meer mensen niet weg gelegd!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn al 'n paar limburgers langs gekomen bij popstars, echt achterlijke kinderen maken ons zomaar belachelijk! |
|
|||
|
|||
dit wordt een nieuw topic...!!!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu een tijdje actief hier en ook al jaren abonnee bij Vodafone. Na een aantal weekjes mij te hebben ingelezen toch besloten gewoon lekker naar T-Mobile te gaan. Het VF verhaal is met te hopeloos en in België of Engeland halen is ook geen optie. Ik kan mijn huidige abbo met veel geluk aan een familielid afstaan dus zit ik nergens meer aan vast. Raden jullie mij aan om via de T-Mobile site te gaan bestellen of het gewoon in winkels te proberen, of bepaalde webshops die snel leveren? Iedereen succes met wachten !
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|