iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door koppiekoffie dan is het zo dat de tm shops sneller kunnen leveren aan klanten dan de internet shop van tm.... Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even een verzoekje aan 'de rest'; ga nu nog effe annuleren en haal 'm bij the phonehouse ofzo. Dan hebben we 'm allemaal gewoon volgende week @Dannyy top idee deze lijst, gebruikt tmobile 'm zelf ook al om een beetje overzicht te krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ehm volgens mij niet, lijst is bedoeld om te kijken hoe zo'n leveringstatus in het werk gaat. Kijken of het werkelijk klopt met wat er wordt gezegd, soort vergelijking dus (: Ikzelf heb hem niet naar bijv. @tmobile_care getweeted, wie dat wilt doen mag dat ;p |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
haha vond hem zelf best grappig >< Naja beetje plezier moet je kunnen hebben in deze situatie.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er is vandaag dus niets gebeurd?
|
||||
|
||||
Nou Danny zet m op. Ouwe hijacker! (goed initiatief trouwens )
Ordernummer 2794** Iphone type 16 gb zwart 4 augustus telefonisch klantenservice TM verlenging status 2 gvd (dat rijmt) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
||||
|
||||
Iphoneclub is traag vanavond. Serverproblemen?
|
|
||||
|
||||
Ja, refreshen duurt 2/3min -,- D; tot zo ;D
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enn heer Danny, het is bijna middernacht en een nieuw dag is in aantocht: wat is je analyse na het opstarten van een overzicht van een flink aantal bestellingen? Een goed initiatief (alleen ik zakte steeds verder naar beneden). Kunnen we met z'n allen ook bepalen wie de laatste is geweest die hier op het forum zijn iphone heeft gekregen via TM; ik zie nl dat jouw lijst begint met 1 aug. MAW zijn er nog mensen die m niet hebben gehad en besteld hebben in juli? goh een heel verhaal zo laat op de avond. Hoop dat de server er niet langzamer van gaat worden... nu stop ik.... oh ja nog 1 dingetje... tot hoe laat in de avond zou ik mijn F5 knop moeten gebruiken om de status te laten veranderen???
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT Ik kijk maar 1x per dag, namelijk om 20:00u, ik denk dat later overbodig zal zijn. ____________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Danny, zet mij er ff bij:
bestelno. 2739xx Besteldatum: 02-08-2010 Via internet besteld Status = 2 16 gb variant :-) Thanks! Laatst gewijzigd door krabco; 27-08-10 om 00:04. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
Er zijn 45 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 45 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|