iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY rustig aan he smurfje Anyways, dit zal wel de laatste reply zijn op dit forum vandaar dat ik even mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan het effe nie meer volgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
heb em aangepast haha,
|
|
|||
|
|||
Stiekeme lezer, ik doe nu ook mee ! :)
Eerste stap is toegeven toch ? Ok, ik ben een echte F5'er, tegen beter weten in...
Heb in het verleden als ICT'er bij o.a. Telfort gedetacheerd gezeten, pfff 193 applicaties waarin de gegevens verkeerd, dubbel, niet aanwezig waren. Om over de helpdesk maar te zwijgen, 16 jarige juffies met teveel makeup die het aantal wimperharen belangrijker vonden dan een tevreden klant. Vrees dat het bij T-mobile (ja ganz toll !) niet veel beter is... we blijven maar wachten. Wel gezellig hier trouwens, gedeelde smart ehh agony Mijn info : ORDERNUMMER 2839XX IPHONE TYPE 32 GB, zwart off course BESTELDATUM 5 augustus 2009 (ehh 2010, zo lang lijkt het geleden) BESTELD VIA Internet, verlenging van 1-150 naar Relax 35 + wwplus (99 bijbetalen), abo inmiddels verlengd dus annuleren geen optie meer.. STATUS 2, dos, zwei, ****** two ! |
|
||||
|
||||
Je staat erbij ^^
|
|
||||
|
||||
Anyways, dit zal wel de laatste reply zijn op dit forum vandaar dat ik even mijn kans pak om hetvolgende te melden.
- Indien je op de orderstatus lijst wilt stuur een prive bericht ipv. reply op dit topic - Indien je een status-update hebt gekregen stuur mij een prive bericht ipv. reply op dit topic. Voor de mensen die op de status lijst willen dienen hetvolgende te sturen in een prive bericht ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm Trusten iedereen, hopelijk veranderen morgen enkele (liever vele) statussen![/FONT] |
|
||||
|
||||
heb zelf ook kramp aan mn F5
Welterusten |
|
|||
|
|||
Zo. Na 4 weken wachten wordt vandaag mijn iPhone 4 32GB geleverd. Werd wel eens tijd..
|
|
||||
|
||||
welke datum had je precies besteld dan?
veel plezier alvast |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dit kwam ik op de t mobile twitter tegen: Levering iPhone4 zou volgens @tmobile_iphone 4 weken duren, maar blijkt 5 dagen. Donderdag besteld, vrijdag mail AMP, dinsdag levering. Top!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jonge ik ben JALOERS! ik heb de 10e besteld dus moet dan toch ook wel binnen 1 of 2 weken lukken!
hoop het maar! |
|
|||
|
|||
Hopelijk leveren ze bij de iPhone ook een nieuw toetsenbord, of anders een nieuwe F5 toets...ter genoegdoening zeg maar ;-)
|
|
|||
|
|||
Zo nieuwe dag, nieuwe kansen
Zag eerder in dit topic iemand die het had over de "case-actie". Volgens mij is het zo dat die iedereen die tot voor eind sept besteld hebben binnen 30 dgn na hun aankoop de mogelijkheid hebben om die case te bestellen. Wat dus,als ik het goed begrijp, inhoudt dat je tot eind okt de case zou kunnen aanvragen.
|
|||
|
|||
Gisteren na mijn order bij t-mobile te hebben geannuleerd heb ik mijn iphone 4/32g opgehaald bij de pda shop. Mooi verhaal overigens na 4 weken wachten op t-mobile sta ik met de iphone 4 in mijn handen in de winkel----stroomstoring. Kon er dus niet gepind worden en jawel met lege handen naar huis. Gelukkig kwam het later die dag nog goed. Had besteld op 31 juli en bestelnummer 2708**. Iedereen succes verder.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop zo dat je hierin gelijk hebt, anders zou ik me echt genaaid voelen mocht die case program offline worden gehaald op 30 september en ik die door de langzame levering van tmobile achter het net vis. |
|
|||
|
|||
Citaat:
is ff met me pa wat regelen denk (6) |
|
|||
|
|||
Linkje mbt de case info -> Apple - iPhone 4 - Hoesje
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja klopt, maar je KOOPT de iphone pas op het moment dat de koerier voor de deur staat dus als dat na 30 september is heb je volgens mij vette pech.
|
Er zijn 60 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 60 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|