iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou volgens mij gaat het helemaal anders hoor. iPhone's worder geleverd aan tmobile en tmobile verkoopt ze door aan de shops. Dat dacht ik altijd.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou volgens mij gaat het helemaal anders hoor. iPhone's worder geleverd aan tmobile en tmobile verkoopt ze door aan de shops. Dat dacht ik altijd..
______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat bedoel ik... volgens mij is T-M de enige die van Apple krijgt.... en een percentage moeten ze afstaan....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb soms meer het gevoel dat nieuwe klanten voorrang krijgen boven de verlengers.
nieuwe klant binden is prio 1 verlengers hebben al aangegeven dat ze willen blijven dus die wachten maar lekker............toch? |
|
||||
|
||||
Ik ben nieuwe klant en heb ook nog geen flikker
|
|
|||
|
|||
Voordat de Iphone 4 in de verkoop ging zei een maat van mij dat ook al. "Nu doen ze nog lief en behulpzaam, maar ik merk er na 2 jaar klant zijn niks meer van..."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik kan me ook niet meer herinneren dat het ook zo lang wachten was met de 3g
of zijn wij nou zo vreselij ongeduldig |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Danny doe die andere van mij er ook ff bij:
besteld 4 augustus ordernr: 2798 telefonisch status 2 iphone 4 16 GB Danny, goed en leuk initiatief!! Top!
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
286xx
besteld op 8/8 22.10 uur iphone4 16 gb dit schiet toch niet op hoor, sorry sommigen wachten nog langer. gisteren geannuleerd, en opnieuw besteld bij smartphoneshop.nl vandaag telefoontje, kan morgen al worden bezorgd. helaas gaat dit niet wordt nu zaterdag tussen 9 en 18.00 uur super service hier |
|
||||
|
||||
Citaat:
_________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog wel even geduld... |
|
|||
|
|||
Ben erg blij met de beslissing om naar smartphoneshop.nl
over te gaan is ook gewoon met zelfde abbo bij tmobile prijs toestel is zelfde, zelf administratie kosten zijn lager. misschien een aanbieding? Laatst gewijzigd door vermaat; 26-08-10 om 21:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit omdat ik de Early Renewal procedure volg, dat kan alleen via een tshop of de klantenservice van TMobile. ____________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Vanavond langs de TM shop waar ik hem gereserveerd heb, even vragen waar ik sta op de lijst. De allervriendelijkste (en leuke) dame kijkt het voor me na, en blijk ik 4e op de lijst t staan terwijl ze vrijdag/zaterdag een levering van ....4 stuks verwachten
|
|
|||
|
|||
Voor een goed overzicht
Danny, geweldig idee!
Mijn gegevens dan ook maar: ORDERNUMMER 2814XX IPHONE TYPE 32 GB BLACK BESTELDATUM 5 augustus BESTELD VIA Internet, T-Mobile-shop STATUS 2 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
___________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 65 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 65 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|