iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door icall ik kan ondertussen mijn ordernummer sneller opnoemen dan de verjaardag van mijn vrouw of onze trouwdatum... Laat dat maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
______________- Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat ik de keuze gemaakt heb om te annuleren bij TM. Heb na 4 weken wachten bij TM nu in 22 uur meer bereikt bij Studentmobiel.nl. Gisteren de hele meuk gefaxed; hij ligt nu al bij TPG te wachten om morgen (als ik helaas aan het werk ben) te worden aangeboden. Voor mij geen ordernummergezeik meer. Kun je nog weg? Doe het dan! TM maakt er een belachelijk spel van zo!
|
|||
|
|||
Ligt niet aan tmobile maar aan Apple. Die eikels leveren niet aan. Tmobile heeft er geen enkel voordeel aan haar klanten zolang te laten wachten. Niet tmobile de schuld geven, als zij niks binnnen krijgen kunnen ze ook geen orders afhandelen
|
|
|||
|
|||
Hier nog geen AMP te zien. Hopelijk komt hij nog wel vandaag.
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat dan alsnog raar blijft is dat de smartphoneshop wel weet wanneer er 'n levering binnenkomt en tmobile niet. __________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
||||
|
||||
danny k heb je pm gestuurd!
ORDERNUMMER 291538 IPHONE TYPE 16 BESTELDATUM 10-08-2010 BESTELD VIA internet STATUS 2 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
BEDANKT man dat ging snel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd of en zo ja hoe laat er iemand voor de deur staat, later dan 19:30 is jammer want dan ben ik zelf foetsie. |
|
|||
|
|||
Daarnaast vindt ik het ook vreemd dat sommige mensen via T-Mobile al binnen een week de iPhone in huis hebben. Ook daar geven ze echter geen antwoord op.
|
|||
|
|||
Zojuist een telefoontje van de chauffeur van AMP ontvangen dat het wel eens laat kan worden omdat hij eerst naar Leidschendam moet. Ik woon vlak tegen Leidschendam aan dus lijkt me geen probleem.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: kan 'm in deze draad niet terugvinden maar weet zeker dat ik dit hier gelezen heb. Is ook al vaker voorgekomen. Helaas geeft T-Mobile geen reactie als je ze hiermee confronteert. Alleen een linkje naar de iPhone FAQ Laatst gewijzigd door opasveer; 26-08-10 om 18:18. |
|
||||
|
||||
als ik er een op voorraad tegen kom annuleer ik meteen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik word nog gepakt als ik een keelsnoepje wil stelen dus :/ ________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm Laatst gewijzigd door dannyhtek; 26-08-10 om 18:20. |
|
|||
|
|||
order gegevens voor xls lijst
Hier mijn order gegevens
ORDERNUMMER 278*** IPHONE TYPE 16 GB BESTELDATUM 03-08, 19:30 BESTELD VIA Telefonisch, nieuwe klant STATUS 2 |
|
|||
|
|||
Rare voorlichting bij de helpdesk ik vragen hoelang duurt mijn bestelling van 2 augustus nog? zij zeggen 3 tot 4 weken ik me een beetje boos maken van als je hem nu besteld is dat ook. bedoelen ze 3 tot 4 weken vanaf 2 augustus dus nog een halve week ofzo
|
|
|||
|
|||
volgens mij is dat onmogelijk. Die heeft dan niet via een shop of online besteld, zie de ordernummers die lopen netjes op. Weet alleen niet of het allemaal iphones zijn. Ik hoop van niet aangezien er nog mensen zijn met een 27**** die hem nog niet eens hebben. Ik heb 3026** dus dat zou betekenen nog minstens 3000 iphones voor mij zijn. Ik mag hopen van niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dannyy mijn gegevens:
ORDERNUMMER 3026** IPHONE TYPE 16 GB BESTELDATUM 16-08, 16.00 BESTELD VIA Tmobile webshop, nieuwe klant STATUS 2 |
Er zijn 65 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 65 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|