iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2. Uit woede heb ik gisteren bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2.
Uit woede heb ik gisteren bij The Phone House én BelCompany besteld, online. En tot mijn grote verbazing, heb ik vandaag al een afleverafspraak gemaakt met The Phone House voor maandag de 23ste. Ik zeg, massaaaaal naar The Phone House allemaal! Edit: Ik volg het allemaal niet meer. Op de site van The Phone House staat er dat er een afleverafspraak met me is gemaakt voor maandag de 23ste. En ik heb een mailtje van BelCompany gekregen dat ik een afleverafspraak heb gemaakt. Volgens mij is dat orderstatus-tooltje van The Phone House gewoon van AMP en heb ik de bestelling dus wél bij de BelCompany. Weet iemand wat de link is voor de status bij AMP? Er waren er 2. Aflevertijd.nl en nog 1. Edit 2: Ik heb het gevonden. En idd, de website van The Phone House gebruikt dezelfde tool als aflevertijd.nl. Dus allemaal naar de BelCompany! Na 1 dag heb ik al een afleverafspraak! Thnx
Laatst gewijzigd door nibbit88; 19-08-10 om 17:34. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 3 Augustus 2010
Tijd van bestelling: +/- 15:41 Methode: Website Type: 16GB zwart Abonnement: i-150 Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant Ordernummer : 2777xx Salenummer: - Orderbevestiging: Via Email Micro-sim: NEE Status: 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na mijn boze klacht een uitgebreide mail van T-mobile terug gekregen; ze betreuren uiteraard de fout, kunnen in het systeem terugzien dat ik inderdaad 'verkeerd ben voorgelicht'. Excuses, wederom de boodschap dat het niet zou uitmaken voor de levertijd; die blijft voor die periode hetzelfde (doet me vermoeden dat straks de hele augustus bulk ineens wordt geleverd?). In ieder geval een halve maand korting op mijn huidige abo als tegemoetkoming. Valt me alweer mee. Nu maar zien wanneer ik dat kreng krijg!
|
|
|||
|
|||
Ik zie bij sommige ordergegevens in dit topic dat men er geen Micro-sim bij neemt. Ik zag dat je er deze gratis bij krijgt, wat is de reden dat jullie geen Micro-sim nemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zonder micro-sim zou een beetje raar zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je zal wel een Micro-sim erbij moeten nemen (Als je hem al niet heb gehaald bij de winkel)
De iPhone 4 werkt namelijk alleen maar met een micro sim |
|
|||
|
|||
Grrr AMP belt net "chauffeur heeft het druk, wilt u nog wachten of kan ik de bezorging verplaatsen naar morgen?? Ik: Nou meneer, dacht het niet, ik heb al lang genoeg gewacht, ik wil die bestelling gewoon vandaag (zit op mijn werk, waar er afgeleverd zou moeten gaan worden.) AMP: Ok hou u dan rekening met een latere levertijd....ziet er naar uit dat ik hier het licht uit ga doen. Dit is wat ik doe bij de Iphone 5: wacht drie maanden, tot een ieder hem heeft, dan ga ik naar een telefoon winkel en loop er die zelfde dag mee naar buiten.....pfff
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat de iPhone 4 alleen met Micro-sim werkt, maar dacht dat ze hun huidige simkaart gingen bijknippen. Dat kan een keuze zijn als je een Duo-sim hebt, scheelt je namelijk in kosten. Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 19-08-10 om 17:51. |
|
|||
|
|||
Ik heb bij diverse andere shops gekeken (PhoneHouse, Belcompany, Telefoonkopen etc.), maar als ik daar wil verlengen ben ik veel duurder uit voor het toestel dan ik bij T-Mobile ben. Dus dan maar geduld hebben en afwachten wanneer T-Mobile gaat uitleveren.
|
|
|||
|
|||
Dat ga ik ook doen als mijn 2 jarig contract klaar is. Liever iets langer ermee en gewoon lekker in en uit lopen met dat nieuwe ding en klaar ermee! Had ik waarschijnlijk nu ook gedaan als ik al een iDevice had.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes iedereen. Ik hou het voor gezien bij dit draadje. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 17 Augustus 2010
Tijd van bestelling: 15.15 uur Methode: Online Type: 32GB zwart Abonnement: i-300 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer : 3046xx Salenummer: n.n.b. Orderbevestiging: Ja, via mail. Micro-sim: Nee Status:2 Het wachten is begonnen , aangezien de ordernummers snel oplopen!!! |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 10 Augustus 2010
Tijd van bestelling: 11.30 Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: i-300 Verlenging/Nieuw: Verlenging( early renewal ) Ordernummer : 2910xx Salenummer: n.n.b. Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Status:2 We wachten af al duurt het wel lang , ik begrijp nu hoelang diegene hebben moeten wachten die hem op 20 juli besteld hebben . |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|