iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) joepie ook bericht gekregen nieuwe klant, 30 juli besteld om 08:00 24 augustus eerste mogelijkheid....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
joepie ook bericht gekregen
nieuwe klant, 30 juli besteld om 08:00 24 augustus eerste mogelijkheid. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Same here lekker dagje weg geweest kom net binnen en een sms!
24ste eerst mogelijke datum voor een levering. 30 juli nieuwe klant 16 gb had rond 18.00 besteld met ordernummer 2700xx Succes nog voor alle wachtenden!!!!! Ik vind 18 dagen toch best netjes.. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds status 3 maar ze komen hem wel brengen aanstaande vrijdag....
Moet ik me zorgen maken als ie niet naar status 4 gaat?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach is de vriendin ook blij... als de Iphone4 mee gaat op vakantie krijgt ze waarschijnlijk erg weinig aandacht ;-) |
|
|||
|
|||
Wat ik me overigens nog wel afvraag, is zijn alle 20 juli bestellers die hier op het forum ook aanwezig waren nu reeds voorzien van hun Iphone 4 of sommige toch nog steeds niet?? Ik zie hier de afgelopen dagen alleen maar mensen die na deze datum hebben besteld......
|
|
|||
|
|||
Hierbij mijn overzicht:
Datum van bestelling: 14Augustus 2010 Tijd van bestelling: 15:00 uur Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: i-300 Verlenging/Nieuw: Nieuwe Ordernummer : 2995xx Salenummer: - Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Status: 2
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wie heeft het hoogste ordernummer, en heeft al een afspraak gemaakt?
Dan hebben we een beetje inzicht in de orders en afhandelingen.. Ik neem aan dat ze gewoon op ordernummer aflopen? Ik heb ordernr: 279*** en heb op 4 augustus telefonisch besteld |
|
|||
|
|||
@staaf73
Mijn n95 wordt dinsdag vervangen! Hij wordt bij elkaar gehouden door plakbandjes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk niet naar ordernummer dat hebben wij F5ers hier reeds geleerd, het is een loterij en "gewoon op ordernummer aflopen"? is een utopie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met mijn (on)geluk kom ik nooit aan de beurt als ze niet op order aflopen... zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch? |
|
|||
|
|||
Mijn N95 is nog in een bijna perfecte staat. Enkele miliscule krasjes op het scherm die je beslist niet makkelijk kunt zien en op een plekje of 2 een haartje verv eraf. 'heb m nu iets langer dan 3 jaar, hij heeft t goed vol gehouden =) Maar tis toch echt tijd voor een ding van 2010!
|
|
|||
|
|||
status ligt eruit op de site van t-mobile net de kl gebeld pfffff
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mogelijk komt dit door het omwisselen van kleur etc. Maar tot nu toe wat ik hier zo gevolgd heb loopt het redelijk goed door wat betreft ordernummers. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ordernummer en Salesnummer zijn verschillend. Mijn Salesnummer is 273XXX Mijn Ordernummer is 291XXX Ps. Het gaat om een iPhone 4, 32GB. Nog geen mailtje, en ik kan niet eens de status bekijken van mijn order ren de klantenservice doet hier ook niet veel aan Laatst gewijzigd door Maks; 18-08-10 om 17:21. Reden: Capaciteit iPhone weergeven. |
|
|||
|
|||
volgensmij kijken ze naar de dag niet naar het nummer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan. Klantenservice al meerder malen hiermee geconfronteerd, maar ze zeggen dat het een fout is van de site en dat dat gemaakt moet worden.. |
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|