iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DVerhees Het is eigenlijk vrij eenvoudig. Het abonnement wat je bestelt staat op jouw naam, jouw legitimatiebewijs en jouw rekening. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang: Legitimatie De chauffeur zal uw legitimatiebewijs controleren. Het is mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen. Deze persoon dient u dan uw legitimatiebewijs te tonen. " met andere woorden, het kan dus wel |
|
|||
|
|||
In mijn mail staat toch echt het volgende:
U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer. |
|
|||
|
|||
Ik was net even de tmobile shop binnen gelopen en daar hadden ze het over een wacht tijd van 8-10 weken...
En ook dat de 16gb's lastiger leverbaar waren dan de 32gb's vanwege de vraag. Arme f5 knop :'( |
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile, daar zeggen ze echt allemaal wat anders. Ik zou zeggen, bestel er lekker 1 bij tmobile, maar hou iedere dat de fora in de gaten waar eventueel iphones op voorraad zijn en make your move. Anuleren is zo gebeurt en zo spreid je je kansen. |
|
|||
|
|||
Vanochtend naar status 3, om 16.00 uur naar 4.
Zonet een sms gehad van AMP om een afspraak te maken. Kon op zn vroegst op 17 aug, krijg maandag een tijdsindicatie voor de levering. Ik weet eindelijk wanneer mn iphone wordt geleverd. Bye Bye F5! (ordernr. 2514xx 32GB) |
|
|||
|
|||
dinsdag 17-08 wordt mijn iphone 32gb black gebracht zal dus nu wel status 4 zijn neem ik aan!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag 3 keer een DM aan @tmobile_webcare gestuurd om mijn salesnummer te krijgen, en kreeg uiteindelijk de reactie dat ik alleen een ordernummer nodig had (die ik ook van ze kreeg).
En voor wie een lamme vinger krijgt van f5-en is er iig voor Chrome een plugin die dit voor je doet: ChromeReload. |
|
|||
|
|||
cancel
Is het nog mogelijk om je bestelling bij t-mobile te cancelen als je je microsim al hebt ontvangen en ook al hebt geactiveerd? (30e besteld, telefonisch 9:00, ordernr 268***)
Heb de telefoon snel nodig, m'n 3g is gaar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk
Echt waar, hoe blij kan je van een SMS worden. Wekenlang ben je superscherp, klein moment van verslapping en je bent van 2 via 3 naar 4 gegaan. Dinsdag is de leverdag
order 250280 20/7 11,15 uur via het webformulier 31/7 sim 12/8 sms 17/8 leverdag |
|
|||
|
|||
ordernummer 256xxx
32gb zwart besteldatum: 20/07 13:15 microsim ontvangen: 03/08 |
|
|||
|
|||
geen 16GB's uitgedeeld vandaag. klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Via de klantenservice vertelde ze mij dat mijn bestelling (gedaan op 20ste via webformulier) pas op 24ste in het systeem stond en ik dus ordernr 2563xx had. Blijkbaar zijn alle orders met de hand ingeklopt, maar is er niet altijd netjes rekening gehouden met de tijd van inschrijving.....
|
|
|||
|
|||
Nee maar er was ook een storing, later nog, waardoor veel dingen handmatig ingevoerd moesten worden (naderhand) dus lijkt me ook onmogelijk om alles te sorteren op datum en tijd
|
|
|||
|
|||
PortoNL en ik wachte wel weer hoor......morgen weer nieuwe kansen!
|
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|