iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Kalender is idd aardig vol.. Heb ook de 17e een afspraak gemaakt! De iPhone die ik gisteren bij TPH heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De iPhone die ik gisteren bij TPH heb besteld wordt morgen afgeleverd..ook via AMP...eigenlijk vreemd..koerier heeft na 1500 gebeld en bezorgt meteen morgen al..via TPH gaat dus zelfs de bezorging van AMP sneller..je komt iig niet tussen de grote hoop uitleveringen van t-mobile te liggen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jeah... ik heb ook eindelijk een smsje dat ik een afspraak kon maken... meteen maar even gedaan! dinsdag komt ie naar me toe! Nu maar hopen dat ze een beetje in de ochtend of vroeg in de middag komen, anders moet ik iemand in m'n huis laten zitten.
ik had net voor de deadline besteld en wel de 32gb versie |
|
|||
|
|||
YESS.. vandaag van status 2 naar 3 gegaan en van 3 naar status 4 gegaan Morgen op VRIJDAG DE 13E (brr) komen ze hem brengen
de 20e om 9.15 telefonisch besteld een 32 GB ordernr 2678xx salesnr 2506xx |
|
|||
|
|||
Yes... vanmorgen 11:05 naar status 3
Nu 16:15 naar status 4... Yes! order: 2425XX 20 juli 2010 11:00 32gb zwart |
|
|||
|
|||
Ik kon nog wel een afspraak maken voor vrijdag de 13e (vragen om moeilijkheden) bij AMP. Ligt misschien aan je locatie of ze nog plek hebben? Hier Arnhem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik las eerder hier op het forum dat het wel zou kunnen, beetje onduidelijk allemaal? |
|
|||
|
|||
Ik heb 30 juli besteld via de T-mobile shop in Hengelo, 50 euro aanbetaald.
Ben gisteren wezen vragen of ze mij konden vertellen op welke plek ik sta op de wachtlijst. En ja hoor, daar werd het grote boek tevoorschijn gehaald, ik dacht, daar gaan we.. Maar had geluk stond redelijk voor aan op plek 18. Heb gevraagd hoe lang het nog ging duren, hij dacht 2 weken. Ze krijgen elke week een levering zei de vriendelijke, maar toch onzekere verkoper, en hadden deze week nog geen levering gehad. Ik liep vandaag toevallig weer langs de T-shop in Hengelo en zag een tevreden man met z'n iphone de winkel uit komen lopen. Ze hebben dus vandaag weer een partijtje binnen gekregen. ben benieuwd of ik hem over 2 weken heb, T mobile kennende niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
nee hoor.. ik kon 15 minuutjes geleden gewoon voor morgen bestellen bij AMP, dus morgen wordt hij al bezorgd en ben ook net pas op status 4 gesprongen |
|
|||
|
|||
hier in Helmond ( vlakbij eindhoven in noord brabant) en kon dus ook voor vrijdag de 13e een afspraak maken
|
|
|||
|
|||
Hoezo zou je bang zijn voor vrijdag de 13e, tot zover hebben we AMP nog niet kunnen betrappen op fouten of langzaam handelen! (afkloppen )
|
|
|||
|
|||
Oei oei ging het toch bijna mis.
Word ik gebeld net door AMP willen ze hem morgen langsbrengen, hebben ze het verkeerde adres en ze kunnen dat niet veranderen. Enige optie is anuleren en opnieuw bestellen. Dat betekend 10 weken wa chten. Maar 1 telefoontje naar thephonehouse en het was gelukkig rechtgezet. Vanochtend besteld morgen in huis. |
|
|||
|
|||
Gister de tip van een collega gekregen via TPH te bestellen en Tmobile te annuleren, gister rond half 5 besteld. vandaag iets na 3 afspraak gemaakt voor morgen.
Heerlijk geen 10 weken wachten, maar 1.5e dag! |
|
|||
|
|||
als je je Iphone 4 al betaalt hebt en nu bij TPH een wilt bestellen storten ze het geld dan terug of gaat dit niet meer?
|
|
|||
|
|||
Daar is dan toch status 4! (om 16.45u)
2420XX 32 GB BK 20-07 11.24u online |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het abonnement wat je bestelt staat op jouw naam, jouw legitimatiebewijs en jouw rekening. Ze kunnen dit alleen van jou aannemen omdat anders iedereen met de papieren van een ander abonnementen aan kan vragen. Mensen die dit niet zelf hoefden te doen hebben een slechte bezorger gehad die gewoon fout handelt. |
|
|||
|
|||
32 gb. ordernr. 25273X net naar status nr. 4
hahaaa. finally. hoe spoedig neemt AMP contact op? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had de 20e om 9.15 besteld en ook een hoog ordernr 2678xx dus ordernr wil niks zeggen.. bij mij wordt hij morgen geleverd .. vandaag van status 2 naar 3 en naar 4 gegaan, dus het kan snel gaan. overigens ook 32 gb black |
Er zijn 45 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 45 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|