iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) op 23-8 telefonisch besteld. ordernr 334XXX, salesnr 315XXX (inlog met salesnr) Staat op status 1. Ik zie iedereen op 2 staan, zelfs mensen die na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op 23-8 telefonisch besteld. ordernr 334XXX, salesnr 315XXX (inlog met salesnr)
Staat op status 1. Ik zie iedereen op 2 staan, zelfs mensen die na mij hebben besteld. GRRR |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zo weer iemand weg uit de wachtrij
13-8 besteld nu aan het annuleren en 32gb van telefoonkopen.nl ligt naast me winkel instappen en 20 minuten later met telefoon de deur weer uit! sterkte iedereen! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier op 17/8 besteld (verlenging) en ook nog geen micro binnen. Wel afgelopen zat bevestiging per email, waarin in overzicht van de bestelling wel de micro wordt aangegeven, maar in het schrijven doodleuk staat dat ik m'n huidige sim kan blijven gebruiken..
Nu boeit die micro me zo en zo nog niet zo heel veel, kan er toch niets mee zolang ik de iphone ook nog niet heb. Ga zelf uit van ong 5 wkn levertijd, alles wat eerder is is mooi meegenomen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heerlijk in de wacht voor annulering
|
|
||||
|
||||
Dan komen wij weer een stapje korterbij.
Net een tweet terug gekregen van tmobile, toen ik vroeg of ze volgende week 'n levering van Apple zouden binnekregen kreeg ik 'tvolgende als antwoord: "Ik heb deze info niet, dus ik kan hier geen antwoord op geven" Jammer maar spannend :/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had hem gisteren besteld en toenstraks pas de odernummer gekregen. Bij mij stond ie gelijk op Status 2, maar dit kan ook pas vandaag zijn gebeurd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
klopt ik werd het wachten zat haha maar voor degene die hem direct willen jailbreaken mijn 32gb van vandaag stond al 4.0.2 op! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog meer kans voor de 16Gb versie bestellers. Ik ga mijn bestelling annuleren bij TM. Smartphoneshop levert mijn bestelde 32Gb morgenmiddag af. Ik ben klaar met Appeltje-R-en ofwel F5-en.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vincent, hoezo stap jij niet over ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net de KS weer gebeld, ze gaf me wel een 338*** nummer, maar daarmee kom ik de bestekstatus site niet op.. er staat bestelling niet bekend????? toch nog eens bellen...
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat wachten duurt me veels te lang bij T-mobile..
|
||||
|
||||
Citaat:
Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status Als ze je een ordernummer geven, is er ook een bestelling (: |
|
|||
|
|||
Simpel, ik kan gewoonweg nog niet... ik kan pas in een shop verlengen vanaf begin volgende maand.
Maar dat zal ook wel de tijd zijn dat ik hem bij tm kan verwachten. Dus een beetje een gok wat ik straks ga doen. overigens is de 16g nu al nergens meer op voorraad, wat alweer aangeeft dat ze allemaal op de levering van apple aan het wachten zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|