iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog 48200 iPhone's moeten worden verstuurd wil ik aan de beurt komen :/ [Als alle orders, iPhone's zijn] Als tmobile nou gewoon minimaal 10000 p/w ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog 48200 iPhone's moeten worden verstuurd wil ik aan de beurt komen :/ [Als alle orders, iPhone's zijn]
Als tmobile nou gewoon minimaal 10000 p/w zouden binnen krijgen kan de levertijd wel 's kloppen. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 25-08-10 om 20:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hopen dat ik mijn iphone over 2 weken kan ophalen in de shop, nog meer die op 12 augustus in de tm shop hebben besteld?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Over 2 weken zijn er 4 weken voorbij en lees net op twitter dat de wachtijd nog 3 á 4 weken is? daarom denk ik dat hem over 2 weken kan verwachten
|
|
|||
|
|||
Jaaaa, ik krijg em ook!
Gisteren besteld bij Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires. vanmiddag ben ik gebeld voor een afspraak. morgen wordt hij tussen 8:30 en 13:00 geleverd op mijn werk. Order bij T-mobile vanmiddag telefonisch geannuleerd. Toch gek dat het bij een ander wel kan. Zouden andere partijen de telefoons zelf bij Apple kunnen bestellen en verkopen met een T-mobile ab?
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar jij hebt hem via de shop besteld, right - dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Zoals andere snap ook ik niet hoe de levering precies plaats vinden en wie hem nou eerder krijgt etc. Ik hoop 't voor je |
|
|||
|
|||
Oke 5 weken dan wordt het nog iets langer wachten, ik zou gebeld en gemaild worden wanneer ik hem op kan halen. Ik merk het wel en een beetje geluk dat er niet veel besteld zijn bij mijn tm shop.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 5 augustus besteld en ben gister naar de TM shop geweest.. sta nu 18e op de lijst.. iemand een idee hoelang het nog kan duren??
Vorige week waren er 26 toestelln binnen gekomen maar ze hadden geen idee hoe het er volgende week ofzo aan toe gaat |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is die 3 a 4 weken vanaf nu, dus niet als je 2 weken geleden besteld hebt dat het dan 4 - 2 = 2 weken left is. Maar dan is het nog 3 a 4 weken boven op de 2 weken die je al wacht. Ik wacht inmiddels 3 weken
|
|
|||
|
|||
hoeveelste stond jij dan op de wachtlijst? Of zou jij achteraan komen?
|
|
|||
|
|||
En wat als je nu nog een bestelling plaatst bij de smartphoneshop, kun je die nog annuleren als de TM shop toch sneller is? En wat zijn de nadelen om hem bij smartphoneshop te bestellen?
|
|
||||
|
||||
Je kan altijd annuleren, alleen kost dit 5 euro bij de T-Shop. Nadelen weet ik niet bij smartphoneshop.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Je kunt altijd annuleren, denk ik zo, wel moet je dan die €50,- terug vragen. Maargoed, informeer even bij smartphoneshop (: |
|
|||
|
|||
Waarom doe jij dat dan niet Danny?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ah ik snap..
|
|
||||
|
||||
We hebben het inderdaad niet makkelijk, het leven is zooo oneerlijk!
|
|
|||
|
|||
zojuist smartphoneshop aan de lijn gehad.. Ze krijgen iedere week een levering binnen, en als je nu je pre-order plaatst zit je er bij de volgende levering bij aangezien ze niet veel pre-orders hebben (16gb). Een pre-order kun je eenvoudig via de klantenservice annuleren!
Waarschijnlijk heb je hem dan volgende week als je daar bestelt. |
Er zijn 37 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 37 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|