iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antwan status ligt eruit op de site van t-mobile net de kl gebeld pfffff HAHAHA wat is het ook een FANTATISCHE ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga zo nog een keer bellen, om nou te vragen of mijn order goed geplaatst is en wat de status is, etc.
|
|
|||
|
|||
12 uur keek ik, status 2... kreeg daarstrax tijdens een belangrijke afspraak een sms van AMP.
Nu (thuis) direct gekeken, status 3 en een afspraak gemaakt met AMP. Eerst mogelijke leverdatum was 24 augustus, heb ik dan maar te nemen Aantal gegevens op een rij: Besteld: 30-07-2010 om 8:55 uur Toestel: iPhone 4 16GB Black (nieuwe klant) Ordernummer: 2659XX Mensen die in de buurt van dit ordernummer komen kunnen het toestel ook binnenkort verwachten |
|
|||
|
|||
2798** - 2659** = nog zeker 14.000 nummers/ iphones... haha.... Lang zullen we wachten... Lang zullen we wachten, lang zullen we wachten in de glooriaaa in de glooriiiaaaa hieppedepieep .......
|
|
|||
|
|||
Hallo,
4 augustus iphone 4 16gb besteld bij studentmobiel.nl. Net mailtje gehad dat hij is verzonden. |
|
|||
|
|||
ik heb al hoger. 2673
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb even gekeken op studentmobiel.nl en daar staat op de site dat ie gewoon op voorraad is.. dus misschien een aanrader...
|
|
|||
|
|||
ik heb hem gekocht met relax25 2 jaar incl web n walk en moest voor toestel 243 betalen
|
|
|||
|
|||
Zaterdag gebeld...maandag gebeld..zeggen gewoon dat ze niets kunnen zien of hij deze week geleverd wordt (om vervolgens weer een slag om de arm te houden)..net langdurig met AMP gesproken en zelfs daar geven ze aan dat dit niet kan kloppen. Bij KS zeggen ze dat ze niet kunnen zien wanneer je je toestel krijgt...net van AMP gehoord dat ze dat dus wel kunnen zien...maar goed vanaf dag 1 is het echt een ontzettend vervelend om contact te hebben met afdeling zakelijk...
|
|
|||
|
|||
Oke, krijg ik net een heeeeel leuk mailtje van T-Mobile, let goed op.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 juli 2010
Tijd van bestelling: 10:45 uur Methode: Webformulier Type: 32GB zwart Abonnement: i150 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer/Salesnummer : 261XXX Orderbevestiging: ja Micro-sim: ja Status:4 Komt zaterdag binnen |
|
|||
|
|||
Ik vind dit een erg raar verhaal... Hoezo voorinschrijving, het is toch gewoon een bestelling. Er zijn hier zat mensen die deze telefoon ook hebben besteld en wel een ordernummer hebben ontvangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem aan dat je bij de ks hebt aangegeven dat je de 20e al besteld hebt en dat mensen hier die ver na jou besteld hebben de telefoon inmiddels hebben dan wel in zeer korte tijd gaan ontvangen? ik zou bijna denken aan cancelen van je order (of had je een witte besteld misschien?) |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ze weer gauw een lading 32 GB's krijgen
|
|
|||
|
|||
Even ter info:
16 Gb zwart, besteld op 30 juli ('s avonds heel laat, na terugkomst van vakantie) Orderno 270*** Vandaag naar status 3 en vervolgens 4. Eerstvolgende mogelijkheid bezorgafspraak is dinsdag 24 aug. Toch netjes, bij bestelling een voorspelde levertijd van 8-10 weken en uiteindelijk na iets meer dan 3 wkn binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
idd studentenmobiel heeft nog 32gb als je dat groene vinkje moet geloven.
|
Er zijn 42 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 42 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|