iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Juist - De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile Daar word ik toch zo moe van he: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
"Op basis van deze informatie verwachten we dat de maximale levertijd 8-10 weken is. Het kan zijn dat het daadwerkelijke aantal bestellingen en/of de voorraad wijzigt." Het is allemaal zo onduidelijk, ze "verwachten" dat het "maximaal" 8-10 weken is. Dus ze hebben al 3 weken speling ingebouwt, ook nog dat het maximaal is en ze verwachten het, dus ze weten het niet zeker. En het kan ook nog zijn dat het wijzigt. Dus eigelijk kan je hem morgen krijgen maar ook over 2 maanden... ??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is het tien over 9.. Ik geef het op. Morgenochtend METEEN erachteraan. Ik hoorde vandaag mijn eerste iphone om half 3 tot half 6 te ontvangen. Niets gehad. achterlijk bedrijf..
|
|
||||
|
||||
Ja ik las het net ook, heb hem vandaag besteld - benieuwd wanneer ik de gelukkige mag zijn, mevrouw wist mij wel te 'verzekeren' dat het niet langer dan 5 weken zou duren, meestal binnen 3 tot 4 weken ;o
Maar jullie wachten er zo te zien/horen al langer op XD |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat kun je wel zeggen, vanmorgen even in de tshop geweest, was inderdaad een levertijd van 8-10 weken zei 't MEISJE achter de balie.
Vandaar dat ik het via de klantenservice heb besteld omdat daar de levertijden korter waren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Schijnt ook via Twitter te kunnen. Of gewoon bellen met de klantenservice, maar dat heeft schijnbaar niet altijd zin. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Toen ik in de T-Shop was 2 weken geleden zei ik: "6 weken levertijd he?". Zegt de verkopen "uuuh jaja, 6 tot 8 weken!!!"...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jaaa!!! Eindelijk!
Heb lang getwijfeld, maar heb m zojuist ook via Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires. besteld, morgen tussen half 1 en 6 ben ik de gelukkige eigenaar van een iPhone 4! Morgen maar ff de andere bestelling annuleren... Whoeew!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
even serieus, hoe kan het dat die website meer/sneller iPhone's bezorgen dan tmobile zelf?
|
|
|||
|
|||
Dat vroeg ik me ook af...Maar ik vind het niet erg!!
Morgen tussen half 1 en 3 verwacht ik hoog bezoek |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een hele theorie, maar whatever, morgen heb ik er één!! En voor de TM wachters met order nr na 2711XX, jullie schuiven weer een plekje op! |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd welke order nummer ik heb, moet ik eerst eens mail van die ordermanagement gast krijgen >,<
Meh, wens je veel plezier ermee over half jaar heb ik er ook eentje! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat ik eerder al zei, ik ben het wachten beu en zeker als ik alle verhalen hier nu weer lees. ff ergens anders bestellen en de volgende dag heb je hem tm waar blijven jullie nu...
Als exclusieve verkoper van de iphone bakken ze er weinig van.. Nog een paar dagen en dan is deze maand voorbij en dan ga ik ook lekker ergens anders de phone halen. Hoewel ik dan al 4 weken aan het wachten ben.... Zou dus niet lang meer moeten duren.. |
|
|||
|
|||
Mooi geen iphone dus. Ben echt LAAIEND. niet zozeer dat ik langer op mn iphone moet wachten, maar op die achterlijke debielen die communicatie noch verantwoordelijkheid voelen. Heel mn dag vergalt! ik zit sinds half 3 thuis, te wachten op niets! en na 6 uur is die amp lekker naar huis toe, dus bellen is geen optie. Het spijt me voor mn taalgebruik, maar ik ben het echt zat gewoon! Tis verdomme geen tshirt dat ik bestel ofzo.. Wedden, dalijk, dan bel ik wat er gebeurt is en kan ik fijn weer een afspraak maken, misschien moet ik wel weer een week wachten!
on-ge-loof-e-lijk.... |
|
||||
|
||||
Zou zonde zijn als je nu zou annuleren, na 4 weken wachten (:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk komen ze netjes morgen langs... en anders heb je nog de optie om ergens anders te gaan kijken . sterkte |
Er zijn 54 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 54 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|