iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Een i-300 verlenging bij TM levert echt niet 100 euries meer korting dan via een ander....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een i-300 verlenging bij TM levert echt niet 100 euries meer korting dan via een ander.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De mijne is Zojuist ook geleverd en geen problemen met een pinautomaat of iets dergelijks behalve dat het iets later was. maar geen probleem.
30 juli besteld Iphone 4 16gb zwart 2658XX |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben nu even aan het kijken bij de smartphoneshop, als deze niet moeilijk doen bij een verlenging die pas over een paar dagen in kan gaan dan doe ik het en annuleer ik het bij tm.. Zal wel gek zijn als ik voor hetzelfde geld het toestel eerder mag ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Goed even navraag gedaan bij de smartshop maar deze geven netjes aan dat het geen zin heeft om te vroeg bij hun te bestellen. Doe je dit wel dat wordt deze door tm afgewezen en gaan er zowiezo 2 weken overheen voor je weer een verlenging mag aanvragen.
Ik wacht dus nog even tot 1 september, als ik hem dan nog niet heb stap ik over naar een winkel. Overigens hebben ze hem nog op voorraad. |
|
|||
|
|||
@dylan
regio utrecht? regio gouda? of andere koerier misschien |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verleng ik bij T-Mob met Relax online 35, dan betaal ik 89,95. Bij Smarphoneshop is dat 280 euro.. scheelt dus al 200 euro....... Met WnW korting scheelt het nog 100 euro.., dan kost ie bij Smartphoneshop nog 190 euro. Dat loont voor mij de moeite om dan maar op T-Mob te wachten.. zou ik gewoon een I-abonnement afsluiten, dan zou het inderdaad niets uitmaken, maar ik heb het nooit over een I-abonnement gehad.. Laatst gewijzigd door zenga13; 24-08-10 om 17:59. |
|
|||
|
|||
Voor nu ik ben klaar met werken, morgen weer een nieuwe dag met hopelijk nieywe kansen.
|
|
|||
|
|||
@dylan
ik hoop het |
|
||||
|
||||
Ik heb em zojuist binnen gekregen. Hangt nu ff aan iTunes.
Eerste indruk: Wat is het doosje klein! En de iPhone is plat! Helaas heb ik wel het antenneprobleem. Vasthouden met linkerhand verliest het signaal twee streepjes. Door meer druk uit te oefenen valt zelfs helemaal weg. Maja, voor de mensen die het nog interesseren. Kleurswitcher hier met het ordernummer 269xxx. Op de 20e een witte besteld. |
|
|||
|
|||
zo bestelling gedaan bij smartphoneshop. ....oh gebeld voor een afspraak. en nu in de telefoon rij gaan staan bij t-mobile KS om mijn bestelling te annuleren en geld terug te krijgen. hopelijk geen blunder van dubbel gebruik of iets dergelijks! ik update wanner er iets verandert ^^
|
|
|||
|
|||
hmmm nog niets binnen gekregen.. zou hem vandaag van half 3 tot half 6 krijgen. Het is al tien over half.. Iemand anders met deze problemen? Regio Breda
|
|
|||
|
|||
@nietik
bel even met AMP (google!) of wacht nog even af! |
|
|||
|
|||
Haha ik zie toch veel mensen die naar smatphoneshop gaan, zij doen goede zaken..
|
|
|||
|
|||
Tja werd binnen 10 minuten gebeld. Gegevens gecontroleerd en een afspraak gemaakt voor tussen 8:30 en 1300 morgen, 25 augstus dus. ik wacht inmiddels 15 minuten om verbonden te worden door KS van TM >
|
|
||||
|
||||
Zijn er veel mensen die telefonisch hun TM bestelling hebben geannuleerd? Ik zit er nu toch ook aan te denken om hem ergens anders te bestellen en de huidige bestelling te annuleren.
Doet TM hier moeilijk over? Graag ervaringen! |
|
|||
|
|||
@zanderman
ik denk dat jij hem volgende week in huis hebt hoor! |
|
|||
|
|||
21 minutes and counting...zodra ik verbonden wordt en het kan regelen zal ik hier terug schrijven!!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 46 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 46 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|