iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) vorige week was het woensdag dat er masaal mensen van 2 naar 3 gingen. dus morgen is de grootste hoop......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vorige week was het woensdag dat er masaal mensen van 2 naar 3 gingen. dus morgen is de grootste hoop...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vorige week dinsdag de 32 gb's
vorige week woensdag de 16 gb's als ik het goed heb. en anders was het maandag/dinsdag ipv dinsdag/woensdag |
|
|||
|
|||
We zullen zien ik heb ondertussen lang genoeg gewacht.
|
|
|||
|
|||
Eindelijk is ie er dan toch! En behoorlijk wat sneller (en mooier!) dan mijn oude 3G'tje...
Voor de geïnteresseerden: deze heeft nog firmwareversie 4.0.1 Hoop dat iedereen die nog zit te wachten hem ook snel heeft. |
|
|||
|
|||
iPhone 4 net voor de middag ontvangen, afhandelen was in 5 minuutjes gedaan.
Eigenlijk merk ik weinig verschil in vergelijking met de 3GS, behalve het design, de camera en facetime... die ik niet gebruik. Ben er tevreden mee! |
|
|||
|
|||
dang..nja gka later de stad in en naar de kapper. ik fiets wel effe langs wat telefoon winkels en kijken als ik daar iets kan oppaken. Heb net vandaag studiefinancieering gehad dus ik kan een 2e iPHone tijdelijk permiteren, zolang t-mobile niet moeilijk doet over terug storten =p
|
|
|||
|
|||
Gister besteld op smartphoneshop.nl...Bij t-mobile geannuleerd
Werd net gebeld, hij word morgen afgeleverd tussen 12.30 en 18.00 Binnen 2 dagen terwijl het voor mij bij t-mobile via de webshop nog 3 weken zou duren. Volgens mij is hij nu nog te bestellen op smartphoneshop.nl , met een beetje geluk krijg je hem dan ook morgen.... Succes met wachten!! Edit: ik zie nu zelfs dat hij gewoon op voorraad is. Besteld voor 22.00 is morgen in huis!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Andere leveranciers buiten T-Mobile om zijn alleen interessant als je verlengt of een nieuw contract afsluit binnnen de iphone abonnementen.
Geen een winkel kan mee met de prijzen die gelden voor bestaande klanten die verlengen met een relax abonnement, dus voor deze mensen geheel niet interessant. Maar voor nieuwe klanten of mensen die een speciaal iPhone abonnement willen, meteen doen! Je krijgt bij T-Mobile dan toch geen extra korting |
|
|||
|
|||
Citaat:
Relax online 35 en WnW plus vast. Kosten: 33.95 per maand en krijg de iPhone 4 32GB dan gratis. |
|
|||
|
|||
Telefoon zou vandaag geleverd worden ik werd zonet gebeld door AMP.
Op het moment dat meneer bij het punt wou komen waar die over belde kreeg ik een dikke ruis .... :S nu hoop ik dat die even terugbelt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar moet je na een tijdje niet gaan betalen voor WnW? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dat doe (verlenging als bestaande klant in my t-mobile) krijg ik alleen de 16GB gratis, de 32GB is €99,95 bijbetaling |
|
|||
|
|||
Leg me eens uit, wat zijn de verschillen tussen een iphone abonement en een zogenoemd flex met een web en walk?
|
|
|||
|
|||
werd mij telefonisch aangeboden... denk ook beetje omdat ze er echt een zooitje van gemaakt hebben...
Ik zit namelijk nog steeds te wachten vanaf 20 juli. Hoop fout gegaan daar, en nu maar wachten. Ik zou bij de eerste levering zitten is mij vorige week verteld, maar geloof er weinig van... Sta nog steeds op status 2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar even beknopt voorbeeldje dan: Relax Online 35 + Web n Walk Plus Vast 24 maanden...(€28,95+€4,95) 330 minuten OF sms..., betalen per minuut, internet is 1024/384 kb/s, limiet van 2 GB en géén hotspots en visual voicemail.... I-150 abbo (€29,95) 150 minuten EN 150 sms, betalen per seconde na de eerste minuut, internet 2048/384 kb/s, geen limiet en wel gebruik van hotspots en visual voicemail |
Er zijn 63 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 63 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|