iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mja ik hoor het al 13-8 besteld en gaat nog wel minimaal 2 weken duren als je niet perongeluk bovenop de stapel beland. Dat word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mja ik hoor het al 13-8 besteld en gaat nog wel minimaal 2 weken duren als je niet perongeluk bovenop de stapel beland. Dat word dus afzeggen en opzoek naar een shop met voorraad alleen hopen dat mijn nummer portering geen puinhoop opleverd dan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lekker toch dat wachthen... Ik heb het idee dat er wel wat loos is, ook omdat de levertijden weer omhoog zijn gegaan. Apple zal wel leverproblemen hebben.
|
|
||||
|
||||
Of 't systeem van tmobile eruit ligt betwijfel ik, kreeg zojuist antwoord op twitter dat ik mijn nummer in een DM moest sturen zodat hun mijn ordernummer konden opzoeken.
Tot heden geen antwoord meer gehad (DM zo'n 20min geleden verstuurd) |
|
|||
|
|||
Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat het meer aan apple ligt. Deze week zou het voor mij zeker niets meer worden, die week daarop maakte ik wel kans. Mogelijk krijgen ze dan weer een grote levering. Het blijft gissen.
|
|
|||
|
|||
Zojuist toch maar een 32Gb uitvoering bij Smartphoneshop besteld. 16Gb bij TM straks annuleren. Wacht nu op telefoontje van Smartphoneshop.
|
|||
|
|||
Hoi ik heb gisteren24-08 de 16gb besteld via klantenservice en kreeg te horen dat het 3 weken gaat duren klopt het wel of zeggen ze tegen iedereen wat anders.
|
|
|||
|
|||
Gister naar TM shop in Heerlen, Zuid limburg..
Ik sta nu op plek 18 op de reserveringslijst.. Vorige week hadden ze 26 stuks binnen gekregen, dus hopen dat er deze week weer wat gebeurd! gereserveerd op 5 augustus |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook tegen mij werd er 3-5 weken gezegd echter zijn er een heleboel mensen die inmiddel al 5 weken wachten als het niet langer is, ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar op het moment van bestellen was het bij mij 8-10 weken wachten. Dus ik heb nog ff....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zojuist ontvangen. Alles prima in orde (tot nu toe) Nu mijn pakje openen ^^ Dank je Sinterklaas!
|
|
||||
|
||||
Misschien moest ik toch maar in Sinterklaas blijven geloven!
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd of er vandaag nog statusveranderingen komen... het blijft iets te rustig deze week...
|
|
|||
|
|||
ik heb hem idd ook in de TM shop besteld.. toen zeiden ze ook 6-8 weken, dus nu de status online veranderd is in 3-4 weken zal het wel sneller gaan..
|
|
|||
|
|||
ondertussen is de 32gb bij smartphoneshop ook uitverkocht maar verwachte levertijd is morgen alweer!
|
Er zijn 38 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 38 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|