iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antwan vandaag gebeld en ze zeiden bij tm dat ik op zijn laatst 11 september de iphone binnen heb , ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toch maar even een reactie plaatsen over het antenneprobleem.
Ik moet eerlijk zeggen, heb er hier totaal geen last van! Als ik de telefoon 'normaal' in de hand hou, balkje volledig vol. Welke manier ik ook verzin om het signaal te verliezen, ik hou altijd minimaal 3 streepjes over! Of het nou linksonder in de hoek in contact staat met je hand, of dat je met 2 handen de hele omranding aanraakt, er gebeurt haast niks... ook niet na enkele minuten. Misschien dat je op slecht bereikbare plaatsen van t-mobile meer last hiervan zult ondervinden, maar over het algemeen hoef je je hier niet snel zorgen om te maken. T-Mobile kan in korte tijd snel groeien |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok ik had bestelt bij T Mobile op 20 juli....nu nog steeds geen telefoon....ik heb ordernummer: 2771.. en ben daarom zeer pissed off. Ik heb nu bestelt bij Typhone.nl die hem vandaag om 10 uur komen brengen. Zelfs het opzeggen van mijn contractverlenging bij T Mobile duurt verdomme eeuwen. Waar is T Mobile in vredesnaam mee bezig zeg ....
Voor de mensen die wachten zal ik zeggen...bestel bij Typhone.nl...op 16:40 bestelt...volgende dag in huis. GEWOON DOEN!!!... |
|
|||
|
|||
Lijkt wel sinterklaas! Ik denk dat ik niet of nauwelijks heb geslapen =/ Waarschijnlijk later effe een uiltje knappen
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel, want gisteren kreeg ik de factuur ook! Via de website besteld en dus al betaald?
|
|||
|
|||
wacht in spanning af deze middag eindelijk mijn iphone 4
|
|||
|
|||
Citaat:
17 aug online besteld ordernr 3067XX status...... 2 Laatst gewijzigd door icall; 25-08-10 om 09:26. |
|
|||
|
|||
Ok ik heb na 3,5 weken wachten de knoop doorgehakt. Besteld op 31 juli om 07:45 en meteen betaald via ideal. Eea via de online klantenservice. Momentel nog steeds op status 2 met een ordernummer 2708**.
Gisteravond besteld via de pdashop waar ze de 32g nog op voorraad hebben en ik kon hem vandaag al ophalen. Helaas vandaag lukt het niet vanwege andere verplichtingen maar morgen om 09:30 uur heb ik hem. Meteen mijn order via t-mobile geannuleerd waar ze overigens perfect hun medewerking aan verleenden. Weer een plekje vrij voor de mensen die nog op hun iphone zitten te wachten. Ik laat nog even weten of ik hem morgen daadwerkelijk heb verkregen. Je weet natuurlijk nooit. Succes |
|
|||
|
|||
Goedemorgen wachtende iphone fanaten, kijken wat deze dag weer voor ons gaat brengen. Ik hoop op een hoop annuleringen aangeszien dit ons weer wat dichter bij een iphone brengt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net ff gebeld en gevraagd naar een ordernr zodat ik kan F5-en.... Sta nu in de wacht voor een ordernr... EDIT: de KS is nu al bijna 15 minuten aan het zoeken naar een orderdr....
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 Laatst gewijzigd door SASKINN; 25-08-10 om 10:15. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je sneller wilt heeft smartphoneshop volgens mij 32Gb nog steeds wat op voorraad 16Gb is alweer uitverkocht.
Laatst gewijzigd door RKoster; 25-08-10 om 10:18. |
|
|||
|
|||
Ritel.nl heeft nog 16GB's liggen
Heb vanmorgen besteld en komt morgen binnen. Gelijk mijn T-mobile bestelling geannuleerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het systeem van TM ligt eruit, dus ze konden mij geen ordernr geven. Ik kon morgen terugbellen voor de ordernr. Ik heb in iedergeval laten checken of de bestelling goed staat! en dat staat die! Jongens, GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK bij TM |
|
|||
|
|||
succes iedereen.. ik krijg hem binnen 2 uurtjes binnen
13 aug besteld via TPH online 16gb ordernr. 33**** |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het systeem bij TM ligt eruit, nu maar hopen dat dat geen invloed op de statusveranderingen heeft.
|
|
|||
|
|||
dit is echt NIET normaal meer!!! mijn bestelling was geannuleerd omdat ik ipv document nummer sofinummer had ingevoerd.. BOEHOE wat een fout mensen! NEIMAND die me helpen kan daar. ik moet gewoon maar een nieuwe telefoon gaan bestellen en achteraan de rij gaan staan. IK ZOU HEM GISTER KRIJGEN VERDOMME!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ook ik, nokiafanaat, heb hem besteld. Nu loopt mijn contract nog tot 6 oktober, dus ik heb nog wel even geduld. Alhoewel ik hem dit weekeind heb mogen bewonderen... Mooi ding, maar wel een stukje zwaarder dan de 3GS van mijn vriendin...
|
Er zijn 66 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 66 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|