iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Zou zonde zijn als je nu zou annuleren, na 4 weken wachten (: Ja ik weet het..... Maar na 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar na 4 weken heb ik er wel een beetje genoeg van. Bij tm kunnen ze maar geen fatsoenlijke antwoorden geven. Ze kunnen je niets vertellen dus je weet niet waar je aan toe bent. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat is echt triest :/ zowiezo klacht maken bij tmobile, hun vragen namelijk altijd over hoe de levering is, netjes op tijd, etc. etc. [check TM forums maar]
Hoop voor je dat je 'm morgen krijgt! |
|
|||
|
|||
denk je echt dat het zin heeft. Het maakt ze niets uit wat de klachten zijn. Men neemt toch wel de iphone af. Is het niet direct bij tm dan wel via een ander kanaal. De centen komen wel weer bij tm terecht.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even over je signature, sinds 2 augustus nog steeds op Status 2? Hoeveel statussen zijn er en bij welke wordt ie geleverd O_O? dit klinkt iig niet gezond nor positief :/ |
|
||||
|
||||
Ik snap wat je bedoeld, maar misschien krijg je 'n tegenmoetkoming, nooit geschoten is altijd mis? Ondanks de frustraties die nu zijn ontstaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3 is dat ze hem naar amp hebben gestuurd, hierna wordt er contact met je opgenomen voor een afspraak. 4 is dat ze gaan leveren 5 is geleverd.... Zolangs je op 2 staat schiet het dus niet op. 3 dan heb je hem met een paar dagen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoezo is er eigenlijk maar 1 levering per week ('t zal zelfs niet eens 1 levering per week zijn) terwijl er DUIZENDEN mensen de iPhone 4 hebben besteld? Niet dat jullie het antwoord weten maar ik zie de logica van Apple/TM er gewoon niet van :/ |
|
|||
|
|||
Ik wil iedereen voor vandaag weer tot zien zeggen. Ik kruip mijn bedje weer in.
Morgen weer een nieuwe f5 dag... trusten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat ziet niemand hier. Ik begreep van tm dat er meerdere leveringen per week zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders ga ik hem ook daar bestellen Om welke iphone gaat het 16/32 gb |
|
|||
|
|||
ik hoop dat ik um snel heb kan niet wachten.....
2 weken geleden besteld.... en heb nu al geen geduld meer wordt eerste iPhone van mij vraag me af of ze niet een keer een levering van 10000 iPhones van Apple. kan dat niet ofzo ? trouwens wat ik me ook afvraag is er geen T-Mobile werknemer die hier in dit topic reageert ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Was een aanbieding "special price" for "special customers"... mag ik niet doorvertellen
Kreeg er gratis een F5 bij Maar die aanbieding (32gb gratis bij relax 35)die ik hier eerder las, zou volgens mijn bron een "foutje" of een "leugtje" zijn.... Ik mag lekker weer bij dag 1 beginnen, poeh poeh nog zeker 30 te gaan... Duik me nest in en morgen gebruik maken van mijn nieuwe F5
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|