iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tsubasa 21 minutes and counting...zodra ik verbonden wordt en het kan regelen zal ik hier terug schrijven!! ben beniewd!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2 augustus besteld
iphone 4 16gb contractverlenging ordernummer 2759** micro sim al lang ontvangen nog steeds niks vind het echt achterlijk lang duren bestel echt nooit meer wat via t mobile shop |
|
||||
|
||||
Zo, weer terug van een dag vakantiewerk en nog geen mail/sms dat mijn iPhone er is...
|
|
|||
|
|||
Nou.. nog steeds niet! ik had hem al 40 minuten moeten hebben.. AMP neemt niet meer op dus daar heb ik ook weinig aan! wel erg dit hoor.. zeg dan gewoon dat het uit kan lopen ofzo!
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen!
eerste indruk: heel klein doosje, het scherm is echt niet normaal zo scherp. pizels zie je niet! echt het wachten waard! hij hangt nu aan Itunes en is alles aan het syncen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed meneer zei dat over 5 werkdagen het op mijn rekening staat. gelukkig nog wat geld over om morgen rembours te pinnen voor smartphone shop! Nou het lijkt net sinterklaas; ben benieuwd als ik wat kan slapen vanacht! ...en meneer van TM belt nog even terug om te weten op welk rekening nummer het moet. wel zo aardig! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha dat had ik ook. Ik bel zegt zo'n bandje de wachttijd bedraagt minder dan 2 minuten. Ik zat na 15 minuten nog te wachten. |
|
|||
|
|||
ik heb bij het annuleren zo'n 10 minuten in de wacht gestaan.. Annuleren was bij mij geen probleem, ik had nog niet betaald. Ze vroeg bij mij alleen de reden waarom ik annuleerde
|
|
|||
|
|||
Oja die gast zei ook nog dat mijn bestelling van 4 augustus was...nou ik heb toch echt een bevestigings mail gehad van 3 augstus dus iedereen die de bestelling via de telefoon heeft gedaan raad ik aan te bevestigen als je daadwerkelijk een match hebt kwa dag. Bij mij scheelde het 1 dag maar er was iemand hier die i,p.v 3 aug 11 augstus had; dat scheelt!
Veel success met F5'en. Ik zal morgen nog effe melden als ik hem heb gehad. |
|
|||
|
|||
Haha, godsamme. Net een sms van T-Mobile en dacht even...AHA!
Maar nee...punten sparen spam sms... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Krijg morgen mijn iphone en hang nu ook aan de lijn om mijn bestelling bij t-mobile te annuleren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag de factuur ontvangen, was echter al lang betaald. Dan kon het daar niet aan liggen. Besteld op 14 augustus.
|
|||
|
|||
Dit is toch niet normaal meer! het is 7 uur! ik zou al om half 6 mijn iphone moeten hebben..
en niet bellen ofzo hea, klantenservice van tmobile neemt ook niet op.. gelukkig gaat het maar om een telefoon van +700 euro.. |
|
|||
|
|||
Gister de order geannuleerd bij T-Mobile. Daarna gelijk besteld bij telefoonkopen.nl. Ik ben vandaag gebeld dat ze hem donderdag op m'n werk komen bezorgen!
|
|
|||
|
|||
en hij is geannuleerd!
succes aan allen die nog moeten wachten, het schiet zo voor jullie idd weer wat meer op. |
|
|||
|
|||
Kan zo maar dat ze nog komen hoor. Laatst was er hier 1 en daar kwamen ze om 21:00. Bij mij na 19:00. Maar ze hadden wel netjes gebeld.
|
|
|||
|
|||
Okay dat geeft me weer een beetje moed! shit zeg, je zou maar iets gepland hebben.. heel je avond naar de kleren omdat je moet wachten!
|
|
|||
|
|||
nou hij is binnen!
ik zie jullie misschien nog in een ander topic maar niet meer in deze! veel plezier met jullie iphone straks! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|