iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Op advies van SASSKIN - Wat vinden jullie van deze layout dan? graag je mening (: iPhoneclub Orderstatus Ziet er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben blij |
|
||||
|
||||
Mooi, dan blijft ie zo, bedankt SASSKIN D; - Meh ik heb nu wel het gevoel dat er echt vooruitgang in zit. Zowiezo nadat ordermanagement zei dat er dagelijks iphone orders worden vrijgegeven!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Huh? die kloppen gewoon hoor ;x - Damnn word echt ziek van de iPC server.
|
|
|||
|
|||
YESS! eindelijk status 3! Heb net een mailtje van AMP gekregen om 18:05 en ook de status is om die tijd gewijzigd. Ik heb op 1 augustus een iPhone 32 GB bestelt
iPhone 4 16 GB! Laatst gewijzigd door iFajar; 30-08-10 om 19:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat is er trouwens mis met die forumserver. Steeds kom je er niet op, is de servert weer bezet
|
|
||||
|
||||
Ik wil iedereen vriendelijk vragen zijn gegevens te controleren die op de lijst staan. Indien er iets fout is graag dit toelichten via PRIVE BERICHT!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nope nog geen afspraak. Ergens binnen twee dagen staat daarvoor na status 3 geloof ik. Op het T-mobile forum kreeg ik ook weer eens antwoord op een opmerking. Plotseling zijn ze weer 'aanwezig'. Was vrij algemene vraag, zonder @ordermanagement toevoeging. Zijn ze daar uit hun winterslaap gekomen ofzo |
|
|||
|
|||
maandag 6 september is de dag dat ik een iphone 4 in handen heb
|
|
|||
|
|||
net email gehad van amp afspraak gemaakt voor aankomende woensdag
|
|
||||
|
||||
@nemo, ik heb je gegevens bijgewerkt.
@moppersmurf, stuur me even de juiste gegevens, er is een nieuwe layout namelijk. iPhoneclub Orderstatus ps; er komt beweging in jongens! |
|
|||
|
|||
sorry bedoel woensdag 8 september gvd gwn een week wachten
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
goed he
|
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon over de 400 verwijderde, onbelezen emails van iPhoneclub in mijn prullenbak >,<
|
|
|||
|
|||
Tip van de dag! Bestel hem hier: Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl
Zaterdag besteld en toen ben ik op plek 13 terecht gekomen. Nu krijgen ze er morgen 15 binnen dus bidden dat het gelijk geregeld is met mijn contract dan heb ik heb woensdag/donderdag al in huis . Als je nu besteld staat er als verwachte leverdag vrijdag. |
Er zijn 65 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 65 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|