iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @Danny Datum van bestelling: 9 Augustus 2010 Tijd van bestelling: 14.30 uur Methode: Klanten Service Type: 16GB zwart Abonnement: i-300 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer : 2881xx ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Danny
Datum van bestelling: 9 Augustus 2010 Tijd van bestelling: 14.30 uur Methode: Klanten Service Type: 16GB zwart Abonnement: i-300 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer : 2881xx Status: 2 Had in eerste instantie op 20 juli besteld via de website en daarvan een bevestiging van voorinschrijving gekregen, uiteindelijk op 28 juli toen iedereen smsjes kreeg en ik nog niets gehoord had de KS gebeld en mijn inschrijving was daar nooit door gekomen. Toen zo klaar met t-mobile dat ik niet meer besteld had, maar werd 9 augustus door het iphone team gebelt omdat m'n 3g abbo afloopt en toen toch maar besteld. Laatst gewijzigd door KnoeSS; 31-08-10 om 21:01. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ordernr. 2774**
Besteld 3/8/2010 om +/- 11.30 uur Klantenservice Iphone 4 G16 nog altijd status 2?! Nieuw abbonement I-150 2 jr. Hoe zo hebben sommige mensen met een hoger ordernr. al wel een verandering van status?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het antwoord hierop was 'ja', maar de mevrouw erkende wel dat dit soms wel eens fout ging. Eigenlijk kon ze me niet echt helpen, maar ik vond het het wel apart dat diezelfde dag mijn toestel nog in het magazijn lag en ik een sms kreeg om een afspraak voor levering te maken. Laatst gewijzigd door krabco; 31-08-10 om 21:07. |
|
|||
|
|||
Met welke OS versie word de iPhone4 uitgeleverd?
Heya,
Is het bekend met welke OS versie de iPhone4 uitgeleverd word? Is dat met 4.0.1 of met 4.0.2?? Oftwel, is ie te jailbreaken of nog niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft het zin om af en toe je stem te laten horen bij TM. Zonder vervelend te doen (denk ik) heb ik een paar keer vragen gesteld aan @ordermanagement op het TM forum over de levering van de telefoon en na mijn laatste vraag stond ik plotseling op status 3 terwijl ik 4 aug. besteld heb en er op dat moment nog niemand in het lijstje van DANNY van 3 aug. zover was...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door dannyhtek; 31-08-10 om 22:42. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Toch grappig om te zien. 23 Leden en 7 gasten aan het kijken hoe iedereen wacht op z'n iPhone... ;-)
|
|||
|
|||
tsja, we blijven allemaal een beetje sukkels.....wie wil er nou wachten op een mac product?
|
|
|||
|
|||
wachten
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit zo vaak op een forum gekeken. Slaat inderdaad nergens op. Zelfs nu ik een afspraak voor levering heb gemaakt blijf ik nog kijken. Weet je wat. Ik kap er mee!
Veel succes met wachten allemaal en veel plezier met jullie iPhone! @DANNYY, bedankt voor je lijstje! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat het echt niet sneller als er meer cancellen want de wachttijd loopt nog steeds op.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lange wachttijd -> gecancelde orders <- eerder aan de beurt Lange wachttijd -> geen gecancelde orders <- later aan de beurt dan ^ |
|
|||
|
|||
ik vind het toch bijzonder, dat een fabrikant/producent de klanten zover krijgt om weken lang te wachten op iets wat eigenlijk duur en nutteloos is..(leesmdat er zoveel andere mogelijkheden htc,nokia etc zijn)
mijn oprechte complimenten voor Apple. ik vind het toch raar... had ooit es een keer gelezen dat die zogenaamde vliegtuig sporen in de lucht, "gas" of iets chemisch is om ons DOM en Volgzaam te houden.. zou Apple zo iets gedaan hebben? stel dat je naar Appie gaat, je doet boodschappen online en je bestelling komt pas over 5 weken... dat accepteer je toch niet? waarom doen we dat wel van APPLE? Als iedereen nou begint met APPLE of TM te boykotten en abonnementen begint op te zeggen... zou leuk zijn.. note:jongens ik wacht ook netzoals jullie, maar ik bedacht me net hoe stom het eigenlijk is... maar goed, snel slapen morgen verder F5en
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoeveel levering belcompany per filiaal krijgt? Of wanneer uberhaupt volgende lading komt? Ik sta 3e op de wachtlijst van belcompany voor een zwarte 16 GB
|
|
|||
|
|||
Mijn iMac is in ieder geval wel op tijd binnen, kan ik weer even mee vooruit tot iPhone er is!
|
Er zijn 61 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 61 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|