iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag 6 augustus aan de beurt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag 6 augustus aan de beurt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Laten we hopen dat idd vandaag 6 augustus aan de beurt is. |
|
|||
|
|||
En 8 misschien al?
|
|||
|
|||
Ok dan, vandaag is het zover, mijn iphone wordt tussen 15:00 en 18:00 uur op mijn werk geleverd. Idd is het handig om af en toe amp in de gaten te houden. Bellen heeft ook zin. Eerst stond ik voor 6 september en na een belletje kon ik vandaag al.
Ik laat wel even weten of de levering goed gegaan is. |
|
||||
|
||||
Hopelijk word je niet ontslagen Vincent, haha
|
|
|||
|
|||
Zoooooooo...., daar zijn we weer. kijken wat de dag als vandaag weer brengt.
Ik hoop dat ze tot 8 augusguts kome vandaag. We zullen zien............ |
|
|||
|
|||
En maar weer verder wachten op dat illustere smsje van AMP. En dan maar meteen bellen en uitleggen dat vandaag mijn verjaardag is en ik hem toch wel heel graag heel snel in huis wil hebben
|
|
|||
|
|||
Die Iphone is nog geen 2 maanden op de markt en heeft nu al een virus: iedereren word gek, zodra er besteld word
Weet iemand waar ik een nieuwe F5 toets kan bestellen? Die van mij is versleten |
|
|||
|
|||
2-8-2010 iphone 4 16 gb zwart via klantenservice Tmobil besteld. Ordernummer 2757xx
Status 2, zojuist gebeld en men heeft geen idee hoelang het gaat duren. Pfff.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oooh ik kreeg net een update van t-mobile:
Beste Klant, De verwachting is dat u in week 37 u i-Phone kan ontvangen. Het is nog wel met een kleine slag om de arm aangezien we afhankelijk blijven van de hoeveelheid i-Phones die we binnen krijgen. mvg, Daan |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand misschien of je Early Renewal kunt combineren en een iPhone 4 bestellen bij bijvoorbeeld PhoneHouse, of moet dit echt persee via de KS of TSHOP? Op 't forum krijg je ook geen antwoord. 'Wij helpen u graag' - amahoelaaah amen.
|
|
|||
|
|||
Bizar dat van de augustus bestellingen juist weer meer 16GB's de deur uit zijn gegaan ipv de 32GB's.
Hopen dat ze vandaag ff alle 32GB's tot en met 5 augustus verzenden. |
|
|||
|
|||
Mijn grens is bereikt qua slordigheid en traagheid!
Heb besteld bij SmartphoneShop. Ben benieuwd. (zul je net zien dat ik vandaag naar status 3 ga) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En wederom een goed bericht, de Iphone kan met de nieuwe update HDR foto's maken (High dynamic range)
Volgende week beschikbaar: iOS 4.1 | One More Thing Bij mijn SLR doe ik dat ook vaak, 3 foto's (op statief) met 3 verschillende exposiure settings ( -2 0 +2) Op -2 is de lucht goed zichtbaar, op 0 het middenbereik en op +2 de donkere plaatsen, combineer je die in 1 foto, dan krijg je een heel kleurrijke foto, net zoals je het met je oog kan zien (de sensor van de camera kan dit contrast niet in 1 keer onderscheiden) - Zeer leuk detail (voorbeeld: Als je buiten een foto maakt van een object is de lucht meestal alleen blauw, met HDR krijg je ook perfect de wolken in beeld) Laatst gewijzigd door Mooren.dnjc; 02-09-10 om 10:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|