iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo net gebeld door T Mobile shop kan hem ophalen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo net gebeld door T Mobile shop kan hem ophalen
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook 32 gigs! Grrrr!
Pda shop wist mij vertellen dat pdashop deze week wel 16 gb's verwacht, maar leverdatum voor 32 gbs onbekend is... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo ik heel onverwachts vanmiddag een telefoontje gehad, terwijl je net lekker lig te slapen na een nachtje werken.. neem je sacherijnig op.. blijkt het dus te zijn voor een bezorgafspraak van de iphone bij de smartphoneshop te maken nou ze mogen mij wel vaker wakker bellen dan hoor.
Telefoon wordt geleverd op: 3/9 tussen 9 en 13 uur Tmobile shop geannuleerd natuurlijk, hoe meer mensen annuleren des te sneller de rest hem heeft!!!! ik wens jullie veel succes met wachten!!
|
||||
|
||||
Ben blij voor je Eviltje (: Tja, nu nog die andere 50.000 orders annuleren en ik ben aan de beurt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Ben ff weg me Iphone halen!!!! in de winkel nog geen 4 weken gewacht net me telefonische order geannuleerd.Dus weer een plekkie opschuiven voor iedereen.
|
|
|||
|
|||
@Danny, je lijst wordt nu landelijk omgeroepen:
Citaat:
|
||||
|
||||
Heb ik weer, een muts van tmobile aan de lijn.. tsja we kunnen je bestelling niet annuleren hij is al verzonden... als die al verzonden was had ik toch helemaal niet hoeven annuleren en ik weet zeker dat deze informatie niet klopt! "kan ik een collega spreken met een hogere functie?" in middels een half uur aan de lijn en zo mw. waar heeft u hem dan besteld dan kan ik even nakijken of het klopt.. Tsja denkt ze nou echt dat ik dat ga melden aan haar?!?!?! Nee sorry geen behoefte aan, zouden jullie alles maar netjes op orde moeten houden en duidelijk moeten communiceren met je eigenklanten voordat je een ander bedrijf ga lastig vallen!!
Nou inmiddels 43belminuten verder en het is eindelijk geannuleerd! tis maar goed dat je geen haast heb! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag me af of, wanneer je je abo verlengd had, of je nu meteen ergens anders kan verlengen of dat er eerst nog het een en ander aan administratie gedaan moet worden door T-mobiel. |
|
||||
|
||||
net tmobile gebeld, c.a dikke 20minuten aan de lijn gehangen om een medewerker te spreken. Eindelijk was het zover en kwam er iemand aan de lijn. Gevraagd of ik ook bij de TSHOP kon bestellen aangezien ik het al via KS had besteld icm Early Renewal. Meneer zei dat het langer zou duren dan als ik gewoon wacht op die van de klantsenservice. Dus ik zei: Prima, wat zijn dan nu weer de levertijden?
Wanneer hebt u hem besteld? '24 augustus' Oh dat is dan ongeveer een week geleden 'Dit is inmiddels 9 dagen geleden inderdaad'. Ja dan zal hij er binnen 2 tot 3 weken zowiezo zijn. Dus ik ben eens benieuwd.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
was een heel nieuw abonnement en ze moeten het niet wagen om te zorgen dat het niet lukt morgen! dan komt er denk echt stoom uit mijn oren. Volgens mij als je het annuleert wordt je gelijk uit het systeem gehaald (tenminste dat is wat er nu gemeld wordt) dus dan maakt het niet uit hoe en wat. Ze maken het pas in orde als je bestelling naar status 3 gaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist even nagevraagd hoe het zit met de 32GB's (heb zelf de 5e besteld). Kreeg vrij snel een persoonlijk bericht terug dat er morgen een voorraad verwacht wordt, waardoor ik begin volgende week een afleverafspraak zou mogen verwachten. Hopelijk gaan wij 32'ers morgen dus even een inhaalslag maken...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 66 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 66 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|