iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag heb ik mijn bestelling bij de ks T-mobilie geannuleerd, want de iPhone is nu bij The Phonehouse gewoon op voorraad. Daar meteen besteld, morgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanmiddag heb ik mijn bestelling bij de ks T-mobilie geannuleerd, want de iPhone is nu bij The Phonehouse gewoon op voorraad. Daar meteen besteld, morgen word ik al gebeld door de koerier, en maandag is 'ie er waarschijnlijk. Dat is ff sneller dan de vier weken van T-mobile!
Wim |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3 Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. ... ik ben benieuwd wat DIT precies inhoudt....
|
|||
|
|||
Amp loopt inderdaad over, buiten mijn bestelde Iphone heb ik van de week een simkaartje besteld voor een ander telefoontje bij BEN. En wie is daar de koerier van... AMP. Nou BEN is niet veel beter dan T-mobile want daar wisten ze ook niets van de order en dat ik binnen 24 uur bericht zou krijgen over bezorging , "ja maar mijnheer het is druk dat kan veeeel langer duren". Inmiddels berricht van AMP komen woensdag.. het gaat over een lullig simkaartje.. Dus het zit niet alleen bij onze T-Mobile vrienden maar het zit overal
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gegevens via pm gestuurd maar sta niet in het overzicht
|
|
|||
|
|||
Goed verhaal zeg, er komt tempo in. Morgen is echt zo'n dag om bestellingen van 11 aug te verwerken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, op een gegeven moment begin je de boel een beetje door te hebben he?
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van iedereen die nogsteeds op 2 staat en op of voor 7 augustus besteld heeft.. Ik ga dadelijk een belletje plegen. Dat mensen later bestellen van mij, en het eerder gaan krijgen vind ik niet kunnen...
|
|
|||
|
|||
LOL.
Vanochtend besteld bij Smartphoneshop, morgenochtend bezorging. Bye bye T-Mobile. |
|
||||
|
||||
Als ik de lijst zo bekijk dan wordt het toch eens tijd voor een levering aan 32Gb's...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Absoluut waar. ik zou het zelf ook niet leuk vinden als mensen eerder hun telefoon krijgen terwijl ze het later hebben besteld dan ik. Ik zou zeker bellen als ik jou was.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 6 augustus in de winkel besteld en 10 augustus via de ks en van alletwee noppes nada niks geen 0 zero.
DB Laatst gewijzigd door modspeedy; 02-09-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 61 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 61 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|