iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Jezus kan 't zolang duren voordat AMP je pakketje ontvangt Q_Q'? Sommige mensen gaan dezelfde dag nog naar status 4.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AMP net bereikt i.v.m. de rare orderstatus. Helaas een fout in het systeem. Ze wachten nog steeds op m'n iphone
Laatst gewijzigd door Bastian87; 13-09-10 om 15:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Binnen nu en een paar uurtjes moet AMP logistics met mijn pakketje voor de deur staan . 12 augustus besteld, als je er niet aan denkt en niet elke dit topic leest dan is het wachten een eitje. Wel balen dat ik em niet direct kan jailbreaken, stomme 4.0.2.
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist mail van AMP gekregen om een afleverafspraak te maken, eerst volgende mogelijkheid is 20 september :/ Straks maar eens bellen..
"Juist ja, ik ben 10-9-2010 naar status 3 gegaan" |
|
|||
|
|||
@DikkieB, wat is jou order nummer?
en hoe kan het dat ik op 16-8 heb besteld en nog status 2 heb dan.?. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Schijnt zo te zijn dat dit elk moment weer kan veranderen, zelfs in positieve zin en dat er dus eerder alweer een plekje vrij is gekomen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt, ik heb het niet eerder vermeld omdat ik de 24e heb besteld.
Dat is misschien 'oneerlijk' ten vergelijking met de andere, maar TM heeft zich echt aan het woord gehouden wat de levertijd betreft. |
|
|||
|
|||
Verrekt zie nu pas dat jij achter mij hoort te zitten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou, ik ga in een ander topic wat blaten, na 5 weken wachten en stof op de accessoires die al tijden liggen te wachten ..... hij is binnen !
Mis em nu al, want hij ligt thuis en ik moet nog een uurtje of 2 en 2 terug rijden grrrrrrr Iedereen i.d.d. i.i.g. veel suc7 met F5'en, V&D'en C&A'en en tis net als met klussen ... wanneer het af is (binnen is) denk je niet meer aan die ****zooi om daar te komen Howdoe ! |
|
|||
|
|||
Ik heb em binnen yay!
|
|
|||
|
|||
Dan heb jij geluk. Mijn ordernr 317xxx maar nog steeds niks ontvangen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyway, jeen status updates van 2 naar 3? Stil begin van de week.. Lijst is wel weer up2date -> iPhoneclub Orderstatus |
|
|||
|
|||
Die van mij is 309XXX en ook nog status 2. Verwacht (over)morgen nieuws van T-Mobile en over te gaan op status 3, daarna is het volgens mij maar een kwestie van tijd, dat AMP contact met je zoekt.
|
|
|||
|
|||
Wat vaag dat mensen met een hoger nummer eerder een statusverandering/smsje ontvangen dan veel mensen met een lager nummer (zie ook iPhoneclub Orderstatus).
3097xx (19-08 via internet) Laatst gewijzigd door Elvandar; 13-09-10 om 16:41. Reden: typefout |
|
|||
|
|||
Dammit, nog steeds 2.... kon ik ook eigenlijk wel verwachten, ben geloof ik nog nooit blij geweest op een maandag :-D
|
|
|||
|
|||
Lijkt wel of ze bij T-Mobile de iphones op dinsdag binnen krijgen, want er wordt op hun forum ook weinig tot geen nieuws gemeld.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is inderdaad altijd op maandag iets rustiger geweest, er zullen deze week vast en zeker wat mensen aan de beurt komen, no worrys. |
|
|||
|
|||
Dannyy, top dat je een afspraak hebt kunnen maken, goed te lezen dat TM zijn afspraak is nagekomen met je. Nu nog wachten tot je em daadwerkelijk in handen hebt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|