iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Ik had mijn iPhone 4 ook online besteld bij The phone house, maar toen ik de volgende dag bij The ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch bedankt voor je reactie! Stel het zeer op prijs Iemand nog andere suggesties? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hem online besteld bij de Phonehouse. Vandaag even met AMP gebeld, die hadden het over een systeemstoornis. Vandaag ook even Phonehouse gebeld. Die wist te melden dat ik waarschijnlijk vandaag of morgen gebeld zou worden. 3 september besteld btw. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Brumemail; 21-09-10 om 00:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeiden ze bij jou ook iets over dat ze morgen weer nieuwe iPhones 4 binnen zouden krijgen? Ik vind het wel raar hoe het allemaal gaat als je hem in de winkel wil ophalen. Kan niet echt zien wat nou de status is en hoe het nou allemaal gaat. Want wat heeft AMP er eigenlijk mee te maken? Bestellen bij Phonehouse webwinkel en ophalen bij een echte winkel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Brumemail; 21-09-10 om 00:05. Reden: Geen idee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Brumemail; 21-09-10 om 00:05. |
|
|||
|
|||
Hi vraagje, ik heb mijn Iphone 4 besteld bij T-mobile via de telefoon. Dat was rond 16-17 augustus. Tot nog toe heb ik alleen een brief gekregen van T-mobile met de bevestiging van de bestelling en dat mijn abbonnement op 18 september in gaat. Maar verder heb ik geen brief of email ontvangen. Ook van AMP-logistics niet. Ik heb amp gebeld en ze hadden nog niets binnen en ook geen email verstuurd nog. Kan dit een beetje kloppen of had ik allang een email met ordernummer moeten krijgen??
thanks alvast!! |
|
||||
|
||||
Yeah! M'n afleverafspraak net voor 18:00 kunnen wijzigen van donderdag naar morgen! Heb er zin in!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vriendin heeft op 19 augustus telefonisch bij T-Mobile de iPhone 4 16GB besteld bij contractverlenging. Ze kreeg toen te horen dat de levertijd 3 tot 4 weken bedroeg. Op basis van deze informatie heeft ze haar iPhone contract in laten gaan per 7 september. Net als drKK heeft ze wel per post een bevestiging gekregen, maar verder niets. Vorige week is ze begonnen met bellen naar de T-Mobile klantenservice. De eerste medewerker verklaarde haar een soort van voor gek. De levertijd was immers 6 weken, dus ze moest nog maar geduld hebben... Hierbij liet mijn vriendin het niet zitten en heeft nogmaals gebeld. Ze werd toen stukken vriendelijker geholpen en kreeg ook een ordernummer (3293XX). Helaas lukt het ons niet om op de orderstatuspagina in te loggen met dit nummer i.c.m. postcode en adres. Hierop weer gebeld en ondanks dat we niet kunnen inloggen werd ons verzekerd dat alles volgens plan gaat... Al met al geeft het geen goed gevoel om: - niet in te loggen met een ordernummer (terwijl ik hier in honderden berichten lees over status updates en ordernummers) - bij 3 keer bellen naar de klantenservice 3 keer een ander verhaal te horen - nog steeds niets te hebben vernomen terwijl de beloofde 4 weken bijna om zijn. |
|
|||
|
|||
Nog even geduld, jullie(en ook mijn) besteldatum komt waarschijnlijk deze week aan de beurt, vorige week hebben ze namelijk veel mensen tot 16 augustus een update gegeven dus mijn verwachting is wel dat ze deze week 17/18/19 augustus zullen doen.....
Alles ligt er natuurlijk aan hoeveel er in bestelling staan van deze besteldatums maar je iphone komt er binnen kort echt wel aan hoor. Enige wat vreemd is is dat je niet kan inloggen.....gebruik je wel de postcode die ook bij T-mobile in het systeem staat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hahaha ik heb niets met ze gedaan XD Ja ben op bevestiging het wachten als ik die krijg ;/ om 21:00u zou ik iets horen maar betwijfel het..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6 |
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|