iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RVaarkamp Gefeliciteerd ! Vertel me ff hoe lang het duurde dat je de iPhone gebruik klaar had gemaakt Gebruiksklaar was ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het valt blijkbaar niet mee een iPhone te leveren. Vrijdag stond Amp voor de deur met iPhone bleek pinapparaat kapot. Tip 1 zorg daarom ook voor cash. Vervolgens bel ik boos met Amp en komt er nwe spoed afspraak voor vandaag. Belt Amp vanochtend dat de slome koerier van gisteren mijn pakket elders verkeerd heeft afgegeven. Lekker verhaal.
Dankzij heldhaftig optreden kantoor Amp is toestel gevonden. Kost weer paar werkdagen.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgende week!
Ik ben vandaag naar de T-Mobile shop geweest, om te vragen of ze even konden kijken hoe hoog ik nu op de lijst sta! Ze hebben een lopie van de bon gemaakt, en zouden mij de avond daarop bellen. Na een uur of 4 werd ik gebeld, en zeiden ze dat mijn iPhone 4 volgende week bezorgd zou worden
De tijd tussen bestelling en bezorging bij mij is dan 4 weken. Ik heb alle apps en muziek al klaar liggen |
|
|||
|
|||
Waar kan ik eigenlijk mijn ordernummer zien? En bekijken wat de status ervan is? Ik heb alleen maar een bevestiging op de post gehad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt je ordernummer ook opvragen via twitter (@tmobile_webcare), of gewoon even telefoontje plegen ^^ Meh, moderator heeft mn post verwijderd -,-'' anyway - goedemorgen |
|
|||
|
|||
Ik kijk vanochtend bij mijn orderstatus bij my t-mobile zie ik dat mijn order geannuleerd en/of afgewezen is. Ik had vrijdag de klantenservice gebel omdat er iets niet klopte met het contract, ze zou het veranderen maar volgens mij heeft ze de hele order geannuleerd. Ik hoop niet dat ik opnieuw moet aanvragen en zo ook weer achter aan moet sluiten op de bestellijst. Morgenvroeg eerst maar snel bellen naar de KS.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat meen je niet!! Het was alleen een aanpassing voor het gratis internet dat stond op 1 maand in plaats van 24 maanden gratis. Bij de KS zeiden ze dat ik de verkeerde had aangekruisd maar op het formulier dat ik had uitgeprint stond ook dat ik die korting zou krijgen. Ik denk dat ik dan maar bij de smartphoneshop of pdashop verleng en dan meer bij betaal. Ik heb geen zin om vanaf nu 6 weken te wachten terwijl er tijdens mijn bestelling 4 tot 5 weken stond,waarvan er nu bijna 2 om waren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
PPPffff............ Is het al Maandag?????
Ik mis de statusveranderingen!!!!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ligt het aan mij of gaat de middag maar verdomd langzaam vandaag >.<'? Nog nooit heb ik me zo verheugd op de maandag als de school voor de deur staat! |
|
|||
|
|||
Morgen komt ie
Over 20 uur heb ik um in bezit |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde.... nog 20 uur te gaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stelletje pre-verslaafden, ik moet zowiezo nog een week * snik *
24e besteld |
|
|||
|
|||
Ik ben er klaar voor! Kom maar op met die statusveranderingen..
|
||||
|
||||
C'MON D: !
|
Er zijn 47 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 47 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|