iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) F5 F5 F5 nog steeds status 2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
F5 F5 F5 nog steeds status 2
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kom maar op, ik ben er klaar voor!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Over een paar uur heb ik hem eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Heb vanochtend gebeld met KS. Ze kon mij niet vertellen wat er was fout gegaan. Het contract moest worden opengebroken ofzoiets. Ze zou mij daar over 2 dagen over terugbellen. Ze wist ook niet of ik dan achteraan moest sluiten. Ik ben benieuwd over 2 dagen. Ik kan nou natuurlijk ook niet bestellen bij pdashop?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Danny, op de Tmobile Forum had ordermanagement op mijn vraag van vrijdag, wat de planning was voor deze week geantwoord dat ze maandag (vandaag dus) een planning zouden afgeven tot hoever ze deze week zouden komen. Ik wilde net een berichtje plaatsen maar kom er vanaf werk niet op.
Zou jij ordermanagement willen vragen wat de planning voor deze week is? Tot welke bestellingen ze deze week verwachten te komen? Wil je dit dan ook terugkoppelen hier op het forum? Alvast bedankt!
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Ordernummer 3055**
Ik MOET vandaag naar status 3...!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan bel je KS op en zeg je dat je de bestelling definitief wilt annuleren en dat je het contract gaat verlengeren via de pdashop of je shop naar keuze.
|
|
|||
|
|||
Hopen dat iedereen hem snel heeft:
Apple stopt binnenkort met uitdelen gratis hoesje | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
|||
|
|||
Dames en heren. Bij mij is hij na lang wachten dan toch eindelijk afgeleverd!
Sterkte met het wachten, voor degene die nog even moeten... |
|
|||
|
|||
Bweeeeh :
2010-09-03 16:00 VVAAUw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. 2010-09-10 21:55 AAWij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak 2010-09-13 10:06 VVAAUw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
3016xx ik sta ook nog steeds op status 2........ 16-8 besteld
|
|
|||
|
|||
I've got him! Helemaal top. Ook mijn koerier zei dat er nog weleens problemen zijn bij het pinnen zoals hier ook al eerder gemeld werd. Hij kon er niet de vinger op leggen maar zei dat het soms hielp om niet dicht bij een router in de buurt te zijn (die hangt vaak in een meterkast bij de voordeur). Ik kon gelukkig wel pinnen, maar cash geld zou dus opzich aan te bevelen zijn.
Bedankt allemaal! Vooral Danny voor het bijhouden van de zeer handige lijst |
|
|||
|
|||
Vandaag nog geen status veranderingen van status 2 naar 3 ?
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe erg rustig, heb zo'n gevoel dat er eigenlijk morgen pas weer veranderingen gaan plaatsvinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|