iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ladies and gentlemen, I've got him! AMP kwam net (in een aftands busje) een pakketje afleveren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ladies and gentlemen, I've got him!
AMP kwam net (in een aftands busje) een pakketje afleveren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn gegevens dan ook maar even:
ORDERNUMMER 2750** IPHONE TYPE 16 GB BESTELDATUM 02-08, 15.00 BESTELD VIA internet, bestaande klant STATUS 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik snap ik word ook helemaal gek er van maar wat doe je verlengen of nummerbehoud anders gewoon annuleren en bij smartphoneshop
|
|
||||
|
||||
Je staat erbij.
__________________- Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Yeah! AMP heeft de bestelling afgeleverd. Chauffeur een tip gegeven, was er content mee.
Tot zover mijn deelname aan dit topic. Iedereen succes met zijn nieuwe speeltje.
iPhone 4: 32Gb - zwart - iOS 5 - No JB | iPad 2: 16Gb 3G - zwart - iOS 5-No JB | Macbook Pro 15": OSX Lion Laatst gewijzigd door DutchMob; 26-08-10 om 18:34. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes met wachten verder |
|
||||
|
||||
Citaat:
________________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thnx Dannyy, goed initiatief trouwens, als nou ff veel mensen zijn of haar gegevens erbij gooien kunnen we de leveringen precies in de gaten houden. |
|
|||
|
|||
ORDERNUMMER 2759**
IPHONE TYPE 16 gb BESTELDATUM 2 augustus BESTELD VIA t mobile webshop STATUS 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik nu nog eens moet gaan wachten tot 15 september dan annuleer ik de zaak. Lang genoeg moeten wachten, 6 weken is me iets te lang voor een phone. Een bankstel ok maar een telefoon....
|
|
|||
|
|||
Hahaha...., Ik heb 3 maanden op m'n nieuwe bankstel moeten wachten
|
|
|||
|
|||
vincent wij zitten echt dichtbij elkaar kwa ordernummer lol
|
|
|||
|
|||
Ja maar mensen het is toch te gek voor woorden.... er klopt niets van het hele zaakje. Ik snap dat apple niet levert en tm dus ook niet maar deze twee hebben toch wel contact met elkaar.. Zo van heren er is weer een pakketje onderweg met 1000 stuks. Dan kun je de klanten ook voorlichten.
|
|
||||
|
||||
tja ik wou dat ik dat ook kon zeg.
maar hellaas ik heb een early renuwal dus MOET gewoon effe wachten op me beurt |
Er zijn 44 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 44 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|