iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Knuffie kwilde de pret niet bederven, maar dacht meld het toch maar even.. dan kun je je erop instellen hahaa we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
16 augustus telefonisch besteld ( verlenging)
ordernummer : 302xxx 8 september status 3, net afleverafspraak gemaakt voor 18 september.. Dus krijg hem in 4 weken en 2 dagen, nieuwe abo gaat pas 20 september binnen dus dat is mooi |
|
|||
|
|||
JAAAAHHHHHH!!!
Gisteren laat door de T-shop gebeld dat hij binnen is! Ga morgen de hele dag zitten klooien Bedankt allemaal voor de gedeelde ongeduld en frustraties en aan iedereen die nog wacht: Hang in there |
|
||||
|
||||
Geniet ervan (: ik zal de lijst even bijwerken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Woot! Had eerst een afspraak met AMP voor 16 september, maar net kwam er een plaatsje vrij voor maandag 13 september
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo zo zo, ben er ff een weekje tussenuit geweest. Morgen (11-9) tussen 12.10 uur en 15.10 uur krijg ik mijn iPhone!! Can't hardly wait
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan ineens m'n leverdatum veranderen naar 13 sept! Haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voor mij gaat het weekend nog heel lang duren.....
morgen wedstrijd met zwemmen dan gaat de tijd wat sneller maar zondag wordt moeilijk maandag komt ie wordt ie bezorgd op mijn vaders werk dan komt hij thuis om ongeveer 16:00 uur en ik ben om 15:10 uur klaar met school dan nog 3 kwartier fietsen dan ben ik dus ongeveer gelijk met mijn vader thuis dan thuis gelijk uitpakken natuurlijk en installeren. ben nog aan het twijfelen of ik wel of niet ga trainen. weet iemand hoeveel tijd het kost om um te installeren/ klaar voor gebruik maken? dinsdag wordt de eerste echt gebruik dag heb er zo'n zin in......
|
||||
|
||||
half uurtje ongeveer als je al flink wat apps gedownload hebt!
|
|
|||
|
|||
smsje gehad van amp hij komt morgen tussen 1330u -1630u
ordernr; 293xxx 11 aug besteld telefonisch 11 september geleverd precies 4 weekjes dus........voor de mensen die nog moeten wachten, als je eenmaal doorgezet bent naar 3 dan gaat het snel. allemaal succes...........en bedankt voor het up to date houden. groetjes cindy
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat TMobile overal storing heeft van alle annuleringen en (via webshops) nieuwe aanvragen dat kunnen ze niet verwerken. Overigens kon ik zonet alweer gewoon inloggen, dus hopelijk zijn de andere storingen inmiddels ook verholpen en kan de winkel alles alsnog ze snel mogelijk in orde maken voor je. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk van de 398 apps die ik heb dat er 5 ofzo betaald zijn alle andere zijn gratis apps zit vanalles tussen moet een keer gaan opruimen |
|
||||
|
||||
Ik vind maar 200 gratis app's via de appstore, of heb je hem gejailbreaked?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle apps die erop staan komen allemaal via de legale manier via de AppStore Ik heb van het appevent ook aardig wat apps gedownload , die waren toen der tijd gratis voor 1 dag. Voor de rest allemaal opgezocht. |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|