iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen tussen 8:50 en 11:50 is het eindelijk zover! Vijf weken en één dag; toen ik 'm bestelde was het nog zes tot acht weken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Morgen tussen 8:50 en 11:50 is het eindelijk zover! Vijf weken en één dag; toen ik 'm bestelde was het nog zes tot acht weken, dus ben prima tevreden (als KS even hun hoofd uit hun hol hadden gehaald had het nog een paar dagen eerder kunnen zijn, maar soit, zand erover).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sta al een dagje op status 3 en nog geen sms/mail doh...
|
|
||||
|
||||
ik ben toch blij dak hem geannuleerd had en elders besteld heb nu heb ik hem morgen anders pas volgende week
tussen 9 en 10... zal me baas blij zijn amp belt me half uur van te voren dus dan moet ik als de hazewind na huis onder werktijd en daarna zit ik dus de hele dag met me iphone te *****n ( kom de komende weken helemaal niet meer aan werken toe ) zal me baas nog minder blij mee zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem!! Geannuleerd bij tm en opgehaald bij een reseller! Happy mee!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jongens ....hij is het wachten meer dan waard , zeer mooi scherm !......en SNEL!
|
|
|||
|
|||
hee forummers.
Mijn complimenten voor de t-shop in Delft. Ik heb maar 2 weken en 6 dagen op mijn 32 gb hoeven wachten! 20 augustus besteld, gisteren opgehaald. Sterkte voor alle wachtenden. Het is het echt meer dan waard! |
|
|||
|
|||
Aangezien het gisteren erg lekker ging, hoop ik dat ze vandaag ook met 17-8 gaan beginnen of zelfs meer!!
Laatst gewijzigd door Chesto; 10-09-10 om 10:08. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijst is weer up2date, als iLucas even zijn status doorgeeft dan zitten we tot 16aug helemaal ingeplant (op de lijst)
|
|
|||
|
|||
even een vraagje tussendoor... Als je hem in de T-shop heb besteld wordt je dan gebeld of ge-smst. Ik ben vanochtend gebeld door een prive nummer, maar weet nou niet of het de T-shop is! En heeft iemand misschien een telefoonnummer van de T-shop in Dordrecht, ik kan het namelijk nergens vinden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Normaal krijg je ook een SMSje, vooral als ze je niet kunnen bereiken - je kunt ook gewoon even langs gaan en informeren. |
|
|||
|
|||
het is hier 15-20min vandaan eerder dat ik er ben. En als ik niet te bereiken ben sturen ze een sms zeg je, dus dan wacht ik nog wel geduldig op de sms
|
|
|||
|
|||
Op 5 september heb ik de Iphone 4 16Gb zwart besteld in de T-mobile shop in Utrecht middels een reservering.
Ze vertelde mij dat de levertijd op dit moment 5 a 10 weken was. Zodra de telefoon beschikbaar was zou ik een SMS krijgen. Heb geen ordernummer enkel een brief van T-mobile waarin staat hoe de procedure loopt. |
|
|||
|
|||
Vandaag nog geen statuswijzigingen? ik verwacht het deze week niet meer eigenlijk...
Op naar volgende week!
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Vorige week ook op vrijdag een hele batch wat betreft statuswijzigingen, toen wat 32gb's als ik me niet vergis.
|
|||
|
|||
Maar die batch is gister geweest Ik zou er niet teveel van verwachten vandaag, en anders is het mooi meegenomen (zo voorkom je teleurstellingen)
|
Er zijn 62 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 62 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|