iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Laten we het maar niet hebben over de T Mobile winkels want die leveren volgens mij 1 iphone per kwartaal.Is nog niemand in de lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laten we het maar niet hebben over de T Mobile winkels want die leveren volgens mij 1 iphone per kwartaal.Is nog niemand in de lijst die al bericht heeft van de winkels.
|
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd allen die zijn doorgegaan naar status 3!
Wat ik me afvraag: zijn dit allen klanten die verlengen of hebben ze een duurder abonnement afgesloten dan ik? Er moet toch een reden zijn dat T-Mobile bepaalde klanten voorrang lijkt te geven? Laatst gewijzigd door iLucas; 01-09-10 om 15:34. Reden: *klanten die verlengen |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 32gig 3 aug. om 09:00 hr besteld tot op heden nog status 2.
Net met ks gebeld die helpen je ook niet verder en weten van niets. Wat een *** bedrijf. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn abonnement "gewoon" verlengd, geen early rennewal. Wel van een I150 naar I300, maar kan me nier voorstellen dat zoiets je voorrang geeft.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net het sms-je dan eindelijk gehad (na bijna 24h wachten), telefoon wordt 7 september bezorgd.
|
|
|||
|
|||
Jongens jullie willen het niet geloven... Aangezien er net een berichtje verscheen dat je nog een moest kijken op de site van amp heb ik ze maar gewoon eens gebeld met een smoes dat ik niet tot aanstaande maandag kan wachten. Heb gezegd dat ik dit weekend een conferentie heb waar ik hem bij nodig heb. en wat gebeurd er tot mijn verbazing.. het antwoord: Nee helaas we hebben niet eerder dan dinsdag volgende week maar ik ga even voor u verder kijken. na 30 seconden weer die persoon aan de telefoon.. Morgen schikt u dat!!!!!
JAAAAAA natuurlijk... yippie morgen dus de iphone 4 in mijn bezit LOL Laatst gewijzigd door Vincent6882; 01-09-10 om 15:42. |
|
|||
|
|||
Hier verlenging van een Relax sim only naar Relax online 35..
|
|
|||
|
|||
Waarom wil je annuleren?
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
Lijst is up2date: iPhoneclub Orderstatus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BTW goed nieuws dat er mogelijk 30 september een nieuwe versie komt zonder de deadgrip. |
|
||||
|
||||
Mwa ik hoop hem toch echt voor 30 september te hebben hoor.. de deadgrip heeft ook niet veel invloed met de huidige iPhone 4's heb ik gelezen.
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd hoe het zit met de leveringstijden van AMP, las volgens mij hier al ergens eerder dat het bijv rustig een week kon duren voordat ie afgeleverd werd. Dus tussen statusveranderingen - afspraak maken. Want dan kan het voor mij wel eens krap aanworden mbt de free case (iphone 17/8 besteld) ga uit van +/- 5 á 6 wkn dus dan kan status change ergens rond 21-28/09 plaatsvinden. Als AMP dan pas week later gaat leveren zou ik geen recht meer hebben op de freecase, correct me if I am wrong. (toestel is nog niet betaald).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jongen hier word je toch F*cking sjagerijnig van mensen die 5 augustus hebben besteld hebben status en ik 2 bel ik de klantenservice zeggen ze dat ik hem waarschijnlijk wel eerder krijg dan hun maar ook zegt dat ik hem in iedergeval voor het eind van de maand krijg dat is 29 dagen dan word ik helemaal gek echt *** t-mobile
|
|
|||
|
|||
Jihaw!......eindelijk naar status 3
|
|
||||
|
||||
Al 7 status-updates vandaag en wellicht nog meer D;
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb 16 besteld dus doe mij maar 16
|
Er zijn 54 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 54 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|