iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Nieuwe ipod shuffle, klein ding. Nieuwe ipod nano, touch, alleen een scherm. Nieuwe ipod touch, cameras retina scherm en facetime ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yeeeeah! Ik zal dit proberen niet te uitbundig te vieren hier maar ik krijg m'n iPhone 4 16 GB morgen tussen 12.30-18.00 bezorgd
Besteld bij: Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires. Besteld op: zaterdag 28 augustus Aflevering op: donderdag 2 september Succes met wachten, allen! |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook vandaag kunnen ophalen bij de TM shop in heerlen.. besteld op 05-06.. succes allemaal
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee hoop dat het nog wel effe duurt voor ik hem heb |
|
|||
|
|||
Wat zijn de ervaringen qua tijdsduur van status 3 --> sms amp?
Altijd binnen 24 uur of ook langer? |
|
||||
|
||||
Rare vent.. Je kunt ook op dit topic komen als je 't toestel hebt hoor, dat is in ieder geval wat ik doe ^^ alhoewel ik de lijst dan overdraag aan iemand anders X)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan bevestigen dat het zin heeft om af en toe nog even te kijken bij AMP als je de afleverafspraak hebt gemaakt. Je kunt tot een dag voor de levering nog wijzigingen aanbrengen in het afleveradres en datum van afleveren. Toen ik de eerste keer de afspraak maakte kon ik pas op 9 september geleverd krijgen. Toen ik vanmiddag opnieuw keek kon ik al op 8 september en nu heb ik alweer naar 7 september gewijzigd. Als ik zo doorga krijg ik hem morgen eergisteren
Maar het werkt dus wel om achteraf te kijken of je kunt wijzigen naar een eerdere datum. |
|
|||
|
|||
Mot je wel eerst een sms van AMP hebben gehad .
Zucht . |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Laat me maar via PB weten wanneer je hem hebt smurf, lijkt erop dat je nog gaat onderhandelen xD
|
|
|||
|
|||
Thanks mate! dus geen iPhone4.1 ????
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
voor mij is het nog zo ver weg die iphone4 32GB met DEATHGRiP..
ik hoop stiekem dat ik de iPhone4 van me pa krijg om hem te "configureren en apps op te installeren en READY 4 USE te maken..." --> kan ik mijn microsim gebruiken om zijn telefoon te configureren? of moet ik zijn microsim gebruiken? hoe werkt dat? (ben iPhone-leek preHTCer) hij is over naar status 3, bel hem morgen wel ff of die al een afspraak heeft gemaakt voor nu naar bed hupsakee jij ook DANNY naar je bed! Laatst gewijzigd door SASKINN; 02-09-10 om 00:17. |
|
|||
|
|||
goede tip van hierboven!
ik heb mijn bezorgafspraak van 10 september naar 7 september kunnen verplaatsen!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zo morgen weer een dag.....
hoop toch op nog veel statusveranderingen |
|
||||
|
||||
tjonge jonge, massieve hangover hiero -,-' kwam niet in slaap en ben nog steeds wakker.
Als iemand zich straks afvraagt hoezo ik wel online ben, maar niet reageer dan weet je voldoende ^^ Anyways, nieuwe dag - nieuwe kans! |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|