iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nee ik ben niet ontevreden rvaarkamp krijg hem maandag zit je toch stiekem met je hoofd bij maandag dus een langweekend wachten laaaang........snap je ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nee ik ben niet ontevreden rvaarkamp krijg hem maandag zit je toch stiekem met je hoofd bij maandag dus een langweekend wachten laaaang........snap je ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had gehoopt ook vandaag naar status 3 te gaan.... nog steeds niets!!!! Zal het morgen mijn dag worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag, misschien een domme vraag, maar ik wou graag weten waar je je orderstatus kan zien. Ik heb al een bevestiging gekregen dat hij in behandeling is genomen. Maar waar kan je de precieze status zien?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijne is om 16:10 bezorgd, backup terug gezet vanaf me 3G werkte perfect, moest alleen me folders opnieuw aanmaken.
Wat een supertelefoon! *doet iphoneclub profiel aanpassen |
|
||||
|
||||
Je weet toch dat als je een reservekopie van de 3G/3GS terug zet, je batterij veel sneller leeg is dan als je de iPhone configureerd als een nieuwe?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie. Hij staat nu bij status 2, en ergens mid augustus besteld. 15 augustus. Enig idee wanneer ik hem waarschijnlijk binnen krijg?
|
|
||||
|
||||
Ordermanagement verwacht deze week tot 16 augustus te komen met uitleveren. Het kan zijn dat je status vandaag, morgen of vrijdag veranderd. Voor de rest ligt het aan AMP die je het pakketje komt brengen.
|
|
|||
|
|||
Omdat? Hij neemt al je instellingen over, en plaatst dezelfde apps etc erop. In principe hetzelfde als een restore, geen batterijverlies dan hoor
|
|
||||
|
||||
Sorry dan hebben de andere mensen die daar wel last van hadden, ongelijk.. mijn excuses ^^ Ik beschik zelf nog niet over een iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je achter je ordernummer als je via de T-Shop zelf hebt bestelt?
Heb alleen de bon en een brief. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus ik denk dat je als je via de T-Shop besteld, je geen ordernummer krijgt. |
|
|||
|
|||
Danny, wel oppassen dat ze je hier niet ineens als Tmobile-vertegenwoordiger gaan zien. Maar ja, dan had je zelf allang een iphone gehad, toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet zowiezo niet waarom ik zo negatief tegenover hun ben, er werd mij verteld 3/4 weken. Zit momenteel pas in begin 3e week, dus ik ga wel lastig doen als ik nog geen status update heb gekregen rond de 21ste, dan ga ik namelijk week 5 in :| |
|
|||
|
|||
Gister de iphone 4 gekocht in Rome, daar hadden ze er ruim voldoende op voorraad. ga deze nu maar verkopen! Nu wachten op m´n toestel via TM.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|