iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Haha inderdaad en dan zou ik nooit zo negatief zijn tegenover TM ;p Weet zowiezo niet waarom ik zo negatief ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als ik hem niet op de 10e zoals me bij smartphoneshop is beloofd krijg wordt ik echt gek want heb hem bij tm geannuleerd, en had de 10e besteld, en zie nu dat iedereen status 3 heeft bijna hehe anders heb k mezelf goed genaaid
maar ja zal wel goedkomen |
|
|||
|
|||
Yes, sinds donderdag op status 3, en vanavond eindelijk een afspraak mogen maken met AMP.
Ook ik ben helemaal niet ontevreden over T-Mobile, zolang ze die afdeling klantenservice eens massaal ontslaan. Dagen lang melden ze me dat ik niet moet zeuren, en dat ik 'm heus wel eens een keer krijg. Vandaag op het T-Mobile forum m'n verhaal gedaan, en binnen no-time had ik antwoord van ordermanagement dat er inderdaad iets niet klopte, dat ze het in orde zouden maken. En inderdaad, binnen een paar uur bericht van AMP. Klantenservice van T-Mobile moet zich eens goed herinneren dat de klant koning is, niet de klantenservice. Hoe dan ook, ik krijg 'm binnen een week (hopelijk nog een paar dagen naar voren te halen). Ik ben blij (nu maar hopen dat ik inderdaad de 32 GB geleverd krijg). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvast trusten iedereen, mocht ik in slaap vallen ;D! |
|
|||
|
|||
De medewerkster in kwestie pakte haar eigen 3GS uit haar broekzak om de schermen eens te vergelijken en toen vertelde ze dat. Als ze zelf een Iphone 4 had gehad, liep ze vast niet met een 3GS te leuren...
|
|
|||
|
|||
3028XX is net naar status 3.
|
|
|||
|
|||
hier nog iemand naar status 3 voor een 16gb (297xx)
|
|
|||
|
|||
3028XX nu al naar status 3? Ik wil wel eens weten hoe ze het daar doen..
Still waiting..
|
|||
|
|||
EINDELIJK status 3 en afspraak gemaakt voor 14 sept! besteld 4 aug. 16 gb via internet
|
|
|||
|
|||
Vandaag in de namiddag naar STATUS 3 gegaan!
Besteldatum 16 augustus! 16Gb via internet early renewal 3012xx |
|
|||
|
|||
16 augustus!? shiiiiiit
|
|
|||
|
|||
Nu maar hopen dat die van mij ook zo gaat.
|
|
|||
|
|||
3001** nog niets :S:S:S:S
|
|
|||
|
|||
Die van mij is: 3008**
|
|
||||
|
||||
Ik ga T-Mobile morgen maar is bellen..
Ik ben het zat om zo lang op status 2 te blijven hangen.. |
|
|||
|
|||
Mag ik vragen wanneer jij hem heb besteld?
|
|
||||
|
||||
10 augustus
Ik weet dat er mensen zijn die langer wachten, maar ik vind het erg lang duren xD |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|