iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nietik dit is echt NIET normaal meer!!! mijn bestelling was geannuleerd omdat ik ipv document nummer sofinummer had ingevoerd.. BOEHOE wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Balen, maar ik zou hem zeker niet via TM bestellen, kijk eens bij the phonehouse... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waar kijken jullie die status na? Ik heb 03 aug besteld en mn order nummer is 2945xx maar volgens orderstatus bestaat het order nummer niet. Ik heb ook gemaild maar niks bekend.
Hoe kan dat? |
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat gedaan? 0_O. Ik weet niet meer zeker als er bij de TM webshop zo'n vraag tekentje staat waarop je kunt klikken om te checken welk nummer het document nummer is. Maar volgens mij had ik dat zelfs nog gegoogled om te checken. Smartphoneshop.nl is in ieder geval goed helder over de dingen die moet invullen. Er staat zowat bij alles een goede uitleg bij die vraagtekentjes.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gebruik de Early Renewal procedure dan xD?
|
|
||||
|
||||
Zojuist TM geannuleerd, ging best makkelijk! Was geen probleem...
Nu nog wachten op de leverancier van smartphoneshop.nl, naar een paar uurtjes! |
|
|||
|
|||
Goed nieuws voor de wachtenden; er is weer een bestelling van de lijst!
Net gebeld met TM die aangaven dat ik er niet op moest rekenen dat ik mijn Iphone nog binnen de komende twee weken zou ontvangen. Nu op internet een bestelling gedaan (goedkoper zelfs) die met een beetje geluk deze week al binnen komt! Succes/sterkte met de weer iets kortere wachtlijst
|
|||
|
|||
Lekker dat AMP logistics. Wordt ik net gebeld door Smartphoneshop dat mijn pakket niet de deur uit is gegaan. Moet het op een andere datum gedaan worden. Ik kan het ook niet ophalen want het ligt bij amp logistiek centrum what ever. Nu wachten tot maandag want morgen en vrijdag ben ik er niet. Maargoed ik kan wel wachten. Zoveel haast heb ik nou ook weer niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
o, o... Daar ben ik dan ook bang voor, ben net wel door hun gebeld, maar was net TM aan t annuleren... Ze bellen me als het goed is zo terug. Wat is je status op hun website dan? Bij mij staat wel "verzonden" |
|
|||
|
|||
Zit nu bijna 4 weken te wachten, kan helaas NU nog niet naar een andere zaak toe, maar volgende week kan dat wel. Ik wacht dus nog even af.
|
|
|||
|
|||
Bij mij bestelling staat klaar op ingepakt te worden. Dan is denk ik de volgende status verzonden. Jij krijgt het wel straks, ik alleen niet omdat ze een foutje hebben gemaakt. Maarja, shit happens
|
|
||||
|
||||
Bij mij staat verzonden, alleen ze belden net dat het pakketje bij de vervoerder is blijven liggen. Kon het idd ook niet ophalen en nu een nieuwe afspraak voor morgenvroeg gemaakt! Zal ook eens geluk hebben, haha :S
|
|
||||
|
||||
Zonde om te horen, amarja beter dagje wachten dan nog weken ofzo (:
|
|
|||
|
|||
Hmm ik ben niet gebeld dus het zal wel goed zijn. Ik heb nooit een verificatiecode gehad dus ik kan alleen niet mijn status bij amp checken =( maar goed iets meer dan 2 uurtjes en dan zou hij hier moeten zijn...
|
|
|||
|
|||
...nog geen status veranderingen vandaag?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha, what the hell, die zijn lekker aan het blunderen
|
|
|||
|
|||
Eerder in de ochtend zei Saskinn en een paar andere(?) geloof ik dat het systeem er bij TM eruit ligt. Man ik ga ECHT over 2 jaar gewoon lekker met de iphone 4 net zo lang door totdat ik de opvolger gewoon in de winkel gelijk kan oppakken en weg wezen. geen gedoe met bestellingen en vol verheugd op status veranderingen of 'spannend' op AMP wachten. yakkes!
|
Er zijn 51 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 51 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|